selma07 og engel Skrevet 19. november 2009 #1 Del Skrevet 19. november 2009 e det ingen som e her inne lenger??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maja☆ Skrevet 11. desember 2009 #2 Del Skrevet 11. desember 2009 Nei, det er nok ingen her lenger. Tenkte jeg kunne i det minste svare nå som jeg endelig er her inne. Første gang på evigheter faktisk. Hvordan går det med deg og dine? Fikk dere solgt leiligheten deres som dere slet med å bli kvitt for et pr år siden og bor dere fortsatt her i Oslo? Mener å huske at dere skulle flytte nordover, men er ikke sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. januar 2010 #3 Del Skrevet 6. januar 2010 nei her var det lite liv...Nå er unga3 år... Å de fleste er vel i sving med fler... selv havnet jeg nå i aug.10 klubben... Alt bra med dere Januar07 mammaer?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildrandedu Skrevet 7. januar 2010 #4 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er jammen ikke ofte jeg er her inne lenger. Har ikke så mange spørsmål som jeg hadde da Anneli var under året så da blir det ikke til at jeg henger her inne. Men det er bra med oss ihvertfall. Jeg river meg i håret en del ganger i løpet av en dag pga en veldig bestemt ung dame, "trassalder" kalles det vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smaskeli fødte 20 jan 2007 Skrevet 26. april 2010 #5 Del Skrevet 26. april 2010 Synd at vi alle mistet kontakten sånn. Denne siden var ett fint sted..... Nå er vel de fleste på Facebook ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selma07 og engel Skrevet 5. mai 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 5. mai 2010 men vi ser jo hverandre innimellom, og det er jeg utrolig glad for vennen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå