Gå til innhold

Sterke smerter - uke 7

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk akutt sterke magesmerter i dag. Kan ikke på noen måte sammenlignes med kraftige menssmerter, mye verre Lå 2,5 timer på legevakta før jeg ble kjørt hjem. Noen timer senrer ble jeg hentet i ambulanse og kjørt tilbake til legevakta. Testet for infeksjon . fine prøver. Ingen ul...

Blør ikke ennå og nå har dette vart i 9 timer! Noen andre som har erfaring med slike smerter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var 5+3 da jeg fikk sterke smerter på natta.. til meg var det desverre starten på en sa. Synes de bør ta det alvorlig å ta en ul av deg!!

Skrevet

Jeg fikk engang veldig sterke smerter i magen, og hadde da mistet..Begynte ikke å blø før 2 uker etterpå, og da sa de på UL at det hadde vært dødt i 2 uker...

Du må kreve å få ultralyd!Fælt å gå rundt å ikke vite..

Skrevet

Akkurat det samme har skjedd meg i dag. Uke 9. Jeg har fått time på ullevål for ultralyd i morgen. Kan ikke skjønne hvorfor ikke du fikk det samme? Synes du burde ringe og be om det. Mine smerter sitter helt nederst i magen og korsryggen. Er dine samme sted? Hvis det er høyere opp er det ikke sikkert det har med graviditeten å gjøre da, når jeg tenker meg om.

Skrevet

hm... det var ingen oppmuntrende innlegg. Smertene sitter helt nederst i magen. Tenker jeg skal ringe direkte til sykehuset i morgen og be om ul. Var på tidlig ul sist mandag, da så vi et bankende hjerte! Ting snur raskt her i verden. Ingen lykke større, ingen sorg større og det på bare noen dager. Har prøvd i 5.5 år. Dette var første positive test. 2 prøverørsforsøk.. Det gjør det enda vanskeligere å forsone seg med at det nå går galt.

Skrevet

huff, ikke meningen med så lite oppmuntrende innlegg :(

Håper virkelig at dette går din vei, og at alt er bra med det lille vesenet i magen din :) Håper du får ul i morgen. :) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Beklager her også...:/ Håper for din del at det går bra. Mange har jo både vondt og mere til uten at det er noe galt også!

Krysser alt som krysses kan=)

Skrevet

jeg krysser fingrene for at alt går bra med deg! du får fortell oss hvordan det går videre.

-klem-

Skrevet

Ikke tenk det verste. Er ikke sikkert vi mister, noen av oss. Selv om jegjeg gruer meg litt... 2 timer til nå. Krysser fingrene for at du også får ultralyd og at barna har det bra. Det er mer enn en mulig grunn til smerter.

Skrevet

Gytha - hvordan gikk det med deg i dag? Har tenkt på deg. Jeg fikk UL til slutt og der fikk jeg se et bankende hjerte! Helt fantastisk. Nå har denne lille spiren overlevd kraftige blødninger og kraftige kramper. Må bli en tøffing dette :-)

Skrevet

Så bra:D Det er godt å vite at man bærer på en som tåler en støyt;P

Det gikk bra,men er likevel litt bekymra. Jeg vet nemlig hvilken dag barnet ble laget (ikke mye sex med en treåring i hus...) og ble likevel satt fem dager tilbake. MEN den beveget seg og hjertet slo. Er bekymra for at den vokser for sakte. Lurer på om det kan være et tegn på noe alvorlig. UL-legen hadde så dårlig tid så jeg fikk ikke spurt om noe..

Skrevet

Se der ja!!:D Er en fighter det der skal du se;o))

Må være en herlig følelse å se et bankende hjerte<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...