MissPearl Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Jente fra Oslo. 060184 Fødte en gutt med keisersnitt som døde etter to dager for litt sida. Nå ønsker vi å bli garvide igjen. Kan noen av dere se om det er lenge til jeg blir gravid igjen?
Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Skrevet 21. november 2009 heisann uff dette var trist lesing... men føler at det ikke er så lenge til dere blir gravide igjen... ser fødsel i oktober.. og det blir en ny gutt. men jeg tror at det er den samme sjelen som gutten som nettop døde hadde. Så han kommer til dere i retur! masse lykke til!
Gjest Skrevet 21. november 2009 #3 Skrevet 21. november 2009 glemte å spørre: Skal dere flytte, eller bytte arbeidsplass? ser en stor endring i live ditt, som vil åpne for en ny positiv periode!!
MissPearl Skrevet 24. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2009 Har ikke vært her inne på en stund. Takk for at du ville se på meg, jeg ble helt satt ut når du skrev at det kanskje er den samme lille som vender tilbake... KJenner tårene presse på!! Du spurte om bytte av arbeid eller flytting, vel, jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Vi har snakket litt om flytting, men er liksom ikke på flyttefot.. bare på lureren hehe.. Om det er flere som kan se noe, så hadde det vært kjempefint om dere ville prøvd. Alt blir tatt i mot med stor takk!! milli123.blogg.no 060184
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå