Gå til innhold

Strekkmerke krem..

Mamma til en Prins<3Juli-spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt en krem som skal gjøre strekkemerker mindre synlige..

Jeg har under svangerskapet fått masse strekk merker. Både på rompe, lår, mage, bryst og på sidene...

Kjøpte en krem som heter Stretch away. Merke er Skin Doctors

Er det noen av dere som har prøved denne?

Hjelper den??

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian oliver
Skrevet

Hvor kjøpte du den? Jeg vil også prøve, hehe...

Skrevet

Strekkmerke kremer er noe tull, dessverre. Kjøpte en fra Dr Greve, men den hjalp ikke i det hele tatt. Du får bare ta tiden til hjelp, strekkmerker blekner naturlig av seg selv over tid..

Skrevet

Jeg kjøpte den på vita, kosta 350 kroner.

Jeg har heller ikke hatt tro på det. Men hun på vita kunne garantera at denne kremen ville hjelpe. Jeg har brukt den i en uke nå, og jeg ser faktisk forbedring allerede!

Jeg var på apoteket for å kjøpe den fra Dr Greve, men denne kremen anbefalte de ikke...

Gjest eelis+kian oliver
Skrevet

Da LØPER jeg til Vita! :-D

Skrevet

Har du prøvd den fra Mamma Mio? Brukte en fra et merket mens jeg var gravid og fikk ikke ett merke. Hørt den for å minske strekkmerker også skal være bra:)

Skrevet

ok:) hvor selger de denne da?

Skrevet

Vet ikke hvor du bor så foreslår at du tar en titt her: http://www.mamamio.no/

tror det skal være en link til en netshop her også hvis ingen av disse stedene er i nærheten av deg. Brukte tummy rub da jeg var gravid, samt "boob tube" - Den som skal minske strekkmerker tror jeg heter "Goodbye stretchmarks"

Skrevet

Sorry HI og Style Hunter, at noen ikke får strekkmerker i svangerskapet er ikke takket være noen krem. Noen får det, andre ikke, og det er ingenting som kan minske eller forhindre strekkmerker. Det er sår i underhuden som ingen krem kan påvirke. (skyldes arv og hormoner, så fikk du det ikke, good for you, men det var ikke din fortjeneste. Fikk du strekkmerker som jeg, uflaks...)

Men lev i håpet dere, om det bedrer hverdagen, dog tapper pengeboka.

Skrevet

Jeg vet det er mye genetisk, men noe kan man forebygge med kremer også. Merkene blir ihvertfall ikke større hvis man bruker kremer og de blir jo mindre synlige etterhvert. Dessuten synes jeg det er hyggelig å gjøre litt ekstra for en selv bl.a ved hudpleie:)

Skrevet

Ja jeg er enig i at det er godt å skjemme seg bort med gode kremer innimellom, og det hjalp mot kløe da magehuden strakk seg i graviditeten. Men fjerne, blekne eller forebygge strekkmerker gjør de fortsatt ikke!

Bare tiden som får de til å blekne. Blir bare litt provosert av å høre folk si at de smurte seg med sånn og sånn krem, og derfor fikk de ikke strekkmerker. ;) Smurte meg vel like mye jeg... Jaja, folk får gjøre som de vil med pengene sine, man kan jo fort bli hjernevasket av den fantastiske reklamen for div vidunderkremer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...