Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Bambi, har nå sett på deg :) Prøvde å sende pm men fikk det ikke til.

Er du alt gravid eller? Hehe, november kom veldig sterkt opp og store forandringer utover november, desember og mye kjærlighet i januar :)

Når det gjelder kjønn var det vanskeligere og kom ikke skikkelig opp, men skal jeg si noe blir det gutt, men kan sikkert se på det igjen senerer når du har blitt gravid ;)

Jobb: Økonomisk stabilitet kommer opp, du har så du greier deg og situasjonen er stabil. Det viser også til en langsom, men sikker fremgang. Hovedstikkordet er stabilt. Videre ser det ut til at du kommer til å få praktisk hjelp videre innen arbeid, kanskje kurs/utdanning/opplæring eller penger som gjør det mulig for deg å gjøre noe for å komme deg videre. Du blir hjulpet fremover på en eller annen måte. Også det neste kortet tyder på at du vil lære noe nytt, nye ferdigheter, din kunnskap får tilføyelser eller blir frisket opp. Økonomisk ser det veldig bra ut.

TIlslutt trakk jeg en rune til deg som har denne beskjeden: Du må tro på din egen visjon og din evne til å kjempe for drømmene dine for å kunne lykkes!

Håper du fikk noe ut av dette, si fra hvis noe er uklart :)

Klem fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter litt på denne jeg, i tilfelle du ikke har fått sett den, trådene forsvinner så raskt nedover her :)

Skrevet

Hm, den ble ikke dyttet..prøver igjen jeg, dytt dytt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...