Foxi Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 I dag tidlig tok jeg cb test for 2.gang, den første var veldig svak. Tok derfor en til i morges. Da var streken enda sterkere, men fortsatt litt svak. Kjente det varmet seg inni meg - men torde ikke å slippe gleden helt ut. Do derfor på legesenteret og tok urinprøve der. Den var POSITIV!!! :) Nå skal jeg nyte hver eneste dag sammen med familien min (det gjør jeg selvfølgelig hver dag) og passe godt på den nye lille engelen vår som skal vokse trygt og godt i mammas mage <3 Om jeg har rett med datoer og div, blir terminen rundt 10-15 juli! *Sommerbaby* Da vil jeg ta den gleden av og sende ut MYE babystøv til dere som fortsatt prøver ********babystøv*******' :) Lykke til videre alle sammen jenter, så snakkest vi på trim1 veldig snart :)
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Gratulerer så masse og velkommen i klubben. men du jeg lurer bare på terminen din er den riktig? jeg er ca 5 uker på vei og har termin ca 25 juli? klem
Foxi Skrevet 19. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2009 Tusen takk I følge terminkalkulator er det den datoen jeg får. Regnet ut fra første dag i siste mens!!
Musemor med tre søte små Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Gratulerer så mye og lykke til i svangerskapet
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 weeeeeeeeeeeeee:) Jeg VISSTE det!!!!!!!!!!!!! Gratulerer så masse masse masse!!!!!!!!!! Tror nok terminen din blir litt senere hvis det er slik som vi snakket om i morges at EL var seneres enn du trodde, men akkurat DET spiller ikke så stor rolle nå. Du er jo GRAVIIIIID!!!!!!!!!
Foxi Skrevet 19. november 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2009 Tusen tusen takk Maddemor :) Det er en helt fantastisk følelse Når den helsedama fortalte meg at testen var positiv, ååå, for en følelse! Jeg var sikker på at den var negativ, vet ikke hvorfor! Men nå skal jeg kun konsentrere meg om den lille nye sjarmisen/sjarminna som ligger trygt i mammas mage Masse masse lykke til - til deg Maddemor! Jeg skal titte innom, og se hvordan det går med deg. Håper du kommer inn på trim1 snart :)
*Ønskergjerne* Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 Jeg visste det ,JEG VISSTE DET gratulerer så mye , foxi ! suuuuger til meg babystøv nå ja ;D klem
Ella78 m/ A&M Skrevet 20. november 2009 #11 Skrevet 20. november 2009 Gratulerer!!! Lykke til i svangerskapet!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå