Carina har to små gull Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Fikk utskraping idag. Ingen utvikling til noe foster som jeg regna med. Litt gost at det er over. Nå har jeg bare litt mensen smerter og skal bare mollkose meg hjemme. Sambo er å henter pizza. Skal bli godt å komme i rute igjen. Blir nok å vente på tanta før vi prøver på nytt igjen. Men blir nok å henge her inne for det
Musemor med tre søte små Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Det er utrolig deilig (og veldig sårt) å endelig få det ut. Ta vare på hverandre og trekk pusten godt inn. Tror det er lurt å vente på tante før man prøver igjen, både fysisk og psykisk. Sender deg en stor klem og ønsker deg lykke til videre
J -76 Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Hei kjære Carina! Tenker på deg! Godt at du fikk utskrapning og at inngrepet gikk fint, men veldig leit at du skulle oppleve dette. Neste gang blir det din tur, stor stor klem J
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Kjære deg Da er det overstått å når det først skulle gå sånn, så er det godt når man er kommet så langt. Nå er liksom det vonde borte, og du kan begynne på nytt, selv om du nå har enda et spor i hjertet etter en baby til du ikke fikk møte Jeg regner med at jeg følger etter deg på mandag - så da sees vi nok jevnlig her inne igjen Er godt å ha noen man "kjenner" litt å her da Ha en kosekveld nå - det fortjener du
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Godt å høre det er overstått Carina, selv om det er fryktelig vondt. Men du gjorde det rette med å få en utskraping så du blir fortere ferdig og mindre smerter. Håper du fikk i deg litt pizza, det spiste jeg og etter min utskraping i juli. Håper når du er klar for det blir raskt gravid igjen. Stooor trøsteklem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Uff, dette var veldig leit Carina.... Godt at det nå er overstått i alle fall. Ta godt vare på hverandre nå og så blir det deres tur neste gang skal du se:) Sender varme trøsteklemmer og så må du huske at vi er her for deg. Stooooooooore klemmer
Carina har to små gull Skrevet 20. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2009 Ja syntes det var greit å få utskraping. Hadde litt smerter igåt, ingenting idag og blør nesten ingenting. De skulle prøve å ta prøver av spira om det ikke ble for lite, bare for å se at det ikke hadde samme syndrom som den forrige jeg mista. Skeletal dysplasi eller dødelig dvergvekst for å si det enkelt. Håper ikke de finner noe. Satser på at kroppen kommer fort i rute igjen. Vil ha ny spire fort. I helga blir det vin, det syntes jeg har fortjent Takk for mange gode ord, vet ikke hetl hva jeg skulle gjort uten dere jenter Klemmer fra meg
-68mamma Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 Uff så leit å høre Carina81. Hvor langt var du kommet og hvor stort var det ? Har nettopp vært på UL og fostersekken var bare 7 mm og - så vidt hun kunne se - tom. Jeg spurte om utskrapning men hun sa det var for lite - ingen som vil skrape ut noe så smått. Jeg trodde man måtte det, men dette skal visst blø ut av seg selv, kan ta noen uker før det kommer.
engel81 - g08, g10 Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Så godt å ha det overstått! Kos deg masse hjemme, husk at det er lov å være lei seg nå! Jeg også venter og venter på tanta etter utskraping, så da er vi i samme båt.
Carina har to små gull Skrevet 21. november 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. november 2009 Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere jenter her inne. Dere er alle så forståelsesfulle. Syntes dette er et flott forum. Aldri noe skitslenging som jeg har sett i allefall. Fikk kost meg skikkelig igår med gode venner, det var litt godt. Satt å lurte på om jeg skulle sykemelde meg ei uke til eller om jeg skulle gå på jobb på mandag....kjenner jeg gruer meg litt da jeg vet det kommer spørsmål om hvorfor jeg har vært sykemeldt. Ikke mange som vet jeg var gravid. Sikkert mange som har mistanker...
Indigo 08-10-13 Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 Ikke stress tilbake til jobb, ta deg ei uke SM til om du føler for det. Jeg skjønner deg godt. Det er ei stor påkjenning å miste, ihvertfall mtp din prøvehistorie. Lytt på magefølelsen:) Ha en fin lørdag, og håper du får avkobla litt i alle fall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå