paper Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Skikkelig spent på åssen det går/er med deg??? Jeg ber og håååper om at det sitter godt;og at du blir mamma på nytt i juli!! Jeg har nettopp hatt eggløsning,og massse sex-hahah,så du kan tro jeg kommer til gå i spenning fremover! Sist merket jeg ca 6 dager etter eggløsning at egget gravde seg ned,en intens(ikke vond)smerte i livmora,,,tror iallefall det var det jeg kjente,da,, Og bryllupsplanlegginga??Er du i rute?Skal du stå hvitt eller?? Du hører fra meg når jeg tar en test i slutten av neste uke-eller ganske nøyaktig om en uke faktisk,Sist testa jeg svakt pos,5 dager før forventet mens faktisk!! "Snakkes" søta!KLEM
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 hei på deg. Jo er fortsatt hormonell og gravid hehe. Ikke mye symptomer enda, men dem kommer nok etterhvert. Ul om 15 dgr. Er ca 5 uker nå. SÅ spennende, håper jammen med du blir gravid. merket også festinga sist, denne gangen har jeg ikke merket noe, ingen symptomer på noen ting, bare at grav-testene har blitt sterkere og sterkere. 2-3 uker stod det på cb-dig på mandag dvs 4-5 uker. Jo masse å gjøre til bryllupet nå ja. det meste er klart men mange møter med prest, frisør osv. Skal ha champagnefarget kjole med slør og tiara. Blir spennende med testefesten din. Masse lykke til Stooor klem snuppa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå