Gå til innhold

Bambi..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ossen går det med deg??? Fått mensen eller testet noe mer?

Jeg har ikke vært mye på nett da jeg har ligget flat med nøff nøff en liten uke.. hehe.. Veldig spent på hvordan det er med deg altså!

klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, der var du! Har sett etter deg!:) Huff, hørtes ikke bra ut..hvordan er formen nå? Håper du er i toppform snart, har selv hanglet i 4 uker nå, blir ikke i 100% form..

Limer inn det jeg skrev til deg på den forige tråden:)

Koselig å være tilbake her igjen, spesiellt når man snakker med kjennte igjen! Det har vært godt med en pause, stakkars oss:p At det skal ta så lang tid med denne babymakingen.. Håper pergoen gir deg el og at du snart har en spire i magen, det har dere virkelig fortjent! Jeg er helt sikker på at du kommer til å få barn!! Det kommer vi begge til å få oppleve:) I mellomtiden får vi støtte hverandre litt:)

Jeg synes og legene er vanskelige, synes de bør sjekke svømmerne hans, regner med at noen av de er i orden siden vi har vært gravide før, men han kan jo ha dårlig kvalitet, og kanskje kan vi få noe som kan hjelpe.

Det er grysom sin kur jeg også skal følle, blir nok å følle den et par mnd framover, håper på resultater! Tanta kom sent i går kveld, utrolig nok tok jeg det bedre enn gubben denne gang, sikkert fordi jeg er klar til en ny pp;) Har masse godt mot nå:) Håper på julespire:D Hvis ikke skal vi til legen i desember og jeg blir å kreve at de setter igang noe form for utredning! Håper også du får spire i magen din, tenk så morsomt da. Dere kan ikke få en finere 4- års gave:)

Godt å høre at det står bra til med vovvene..Sambo har betennelse i et kne så det har vært lite jakt på ham i høst, jeg og voven trener en del til utstilling i vår, hun er jo 3 år nå, men vant 2 premie når hun var valp. Ønsker å få henne premiert, vi ønsker oss barnebarn:p Er faktisk på tur ut nå for å trene litt ringtrening, etter det blir det en del trening for å få henne til å stå riktig! Godt å ha noe å holde på med, en koselig hobby:)

Ellers er alt bra her, har vært mye syk, faktisk syk konstant i 4 uker..har tatt masse prøver , håper di finner ut hva det er.. også er jeg lei av jobb, elsker jobben min, men det har vært mye drama der, så vurderer å søke på ny jobb! Er drittlei av å gå i vikariat..men..sånn er det å jobbe i det kommunale..

Har du msn? Kunne du tenke deg å snakkes litt der? Hvis du vil kan du sende meg en Pm med adr din:) Kjempekoselig å snakke med deg igjen:) Jeg har selv begynnt med englekort, kunne du tenke deg å legge litt kort på hverandre en kveld det passer?

Dette ble også laaaaangt:p Jaja..:P

Klem:)

Skrevet

Heia.. Ja nå er jeg frisk igjen. Men jeg skal i utgangspunktet holde meg heime til og med Lørdagen. Men må en tur på jobb i morgen.. Møte..

Ellers er pergo status på meg nuh er at jeg er ferdig med andre kur, trippel. Og jeg får blødninger etter avsluttet kur.. Det er listet opp som sjeldene bivirkninger, og det blir det nok ingen eggløsning av trur jeg. Skal liksom ta blodprøve i morgen. Men om jeg har hatt eggløsning, så har vi ikke hatt senge kos hele mnd. Jeg har jo enten blødd, eller vært syk.. *sukk*

God med støtte!

Skjønner fortsatt ikke hvorfor du ikke får teste gubben. Det ville jeg KREVD!

Ååå nei, såå kjipt da..Jaja, bedre lykke neste gang! Det blir nok vår tur ja!!! Det mååå det jo bare bli..

Oi så spennende med vovven da! Håper dere klarer og komme langt da, hadde jo vært morro det!

Så kjipt at de ikke finner ut av hva som feiler deg. Slitsomt å ikke føle seg bra.'

Spennende og tenke på ny jobb da!

Klart msn er bra: [email protected]

klemklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...