Vårbarnet med to små Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 nå skjønner jeg ingenting. Først trodde jeg at jeg hadde stabil syklus, slik at EL var rundt 30.okt - 2. nov. Men når 8. og 9. november kommer virker det som jeg har EL-slim.... kan trekkes laaaangt. Derfor var det ingen IKM 13. november allikevel. Men, 12. og 13. november tester jeg svakt positivt med CB+, dog etter at tiden har gått ut. Etter dette har det kun blitt blendahvite tester. Jeg har hatt veldig ømme brystvorter, men dette gikk over. Jeg har litt ømme bryster, på sidene litt høyt oppe. Det stikker i mageregionen, det strekker og hugger til med smerte akkurat på samme måte som jeg hadde en gang jeg testet klart positivt på EL. Jeg tror IKM er neste mandag, tirsdag. For to dager siden kom det EN liten bloddråpe i do. Og nå, hva skjer?? jo, det kan virke som jeg spotter. Men ikke når jeg er på do, bare litt på truseinnlegget.... Men smertene i siden gir seg ikke. Og jeg spotter ikke mer enn en, maks to dager før TR. jeg skjønner ingenting......... (sorry, ble litt sytete dette. Måtte bare få det ut)
Musemor med tre søte små Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Oi, dette kan være mye, og nesten umulig å vite hva det kan være. Det beste er nesten bare å vente på at mensen kan komme. Jeg prøver å svare likevel. EL kan bli forsinket av yter faktorer som stress, sykdom osv... Dersom EL blir forsinket, blir IKM tilsvarende forsinket. Så dersom EL er 1 uke forsinket kan du regne med at IKM også blir en uke forsinket. Ang. CB+, alle tester som blir positive først etter at tiden har gått ut regnes som negative. Man kan få ømme bryster og stikking i magen av andre ting enn en graviditet, ikke bekymr deg over at det gikk over. Tidsmessig stemmer den lille dråpen blod med tid for en eventuell festeblødning, så det kan hende det er det......(og 100 andre ting) Lykke til
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Hei! Må nok henge meg på fruen over her ja. Krysser fingre for at det er en festeblødning, og er det el, så er det bare og hoppe i høyet. Vil og si at jeg fikk ikke hvit utflod denne gangen før jeg ble gravid, men litt blankt, ellers er det heeelt tørt. Masse lykke til. Krysser fingre.
Vårbarnet med to små Skrevet 20. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2009 Blæh. Da er jeg over på en ny pp... TR kom for fullt med utrolige menssmerter idag Lenge siden jeg hadde så vondt i korsryggen og kramper i magen. Jaja, da får vi prøve litt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå