Gå til innhold

Anonym K.. Ser du på meg? (kan sikkert titte tilbake..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer jo på som alle andre jeg da, om jeg noen gang blir gravid? Hvor mange barn får jeg og hvilke kjønn??

+ om du gidder.. Kommer min kjære til og fri til meg snart?

jeg er f 280384

han er f 020776

Kontroll spm Om du trenger:

Hvor mange søsken har jeg??

Har jeg dyr?

Er mine foreldre skilte?

jeg spår litt jeg også.. fyr løs..

klemklem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei.. :)

Trur du vil bli gravid i 2010, Juni mnd kommer opp... Trur du vil bli gravid innen det eller kanskje rundt den mnd.. :)

Trur han kommer til og fri til deg i løpet av neste år..

Har du 3 søsken?

2? får opp hund?

Trur ikke foreldrene dine er skilte? isåfall en god stund siden?

Men ta det med en stor klype salt da jeg er ganske ny på dette..

Ville du sett om det blir meg og han fyenr jeg har treffe? :)

Isåfall når?

Og når jeg kommer til og få min første unge.. ? :)

Jeg: 05.09.92

Han: 11.04.88

Skrevet

heia.. tusen takk for at du tok deg tid.

Du sier innen jeg håper det. hehe.. føler jeg har ventet en stund nå.. 2år.. hihi.. Men ser du noe kjønn eller antall??

Jeg har 3 søsken ja.. Men bare to av dem er hele, den siste er stebror..

Og det betyr jo at jeg har skilte foreldre, og ja, det begynner og bli noen år siden nå.. snart 10år..

Ellers har du helt rett.. Jeg har to dyr og det er hunder=)

Flink du! Stå på.. utvikle deg, føler du har potensialet!

Jeg kjenner jeg blir litt usikker på denne typen jeg.. Trur du veldig ønsker at det skal bli dere to.. Føler liksom ikke noe ekteskap i deres forhold. Jeg trur dere får et fint forhold, enn så lenge. Men føler stormende forelskelse og ny kjærlighet om et par år!! Og det er han med stor H! Du bare vet det! Trygg snill og omsorgsfull men ikke kjedelig får jeg opp.. Jeg føler dere to blir gravide ganske fort.. (Du og han andre altså...) alt i jan/Feb 2013 kanskje...

Jeg er kanskje på viddene her nå, men du må ikke gi etter for noe som ikke er godt nok! Husk, kjærlighet treffer når du minst aner det. Veit det er kjiiiipt og høre. Men det gjaldt for meg og mange. Jeg og min kjære har vært sammen 4år i romjulen.. Hold ut. Det blir din tur.. Men mor deg på veien!

klemklem

Skrevet

Får opp 2, gutt og jente men fikk opp gutt først, men trur du bare får en om gangen så trur kanskje du får en gutt og deretter en jente ganske fort etterpå.. :)

Takk takk :)

"Men føler stormende forelskelse og ny kjærlighet om et par år!! Og det er han med stor H!" Hva mente du med det?? :)

Meg og han andre? Trur du jeg og han fyren jeg liker nå kommer til og bli sammen men kun en liten stund og at jeg deretter finner en ny?

Det kan ikke være du ser et av de forje forholda mine da? jeg var sammen med en i et år som ble slutt for 3 mnd siden også var jeg sammen med en annen i en mnd som ble slutt for snart 2 mnd siden .. og at han fyren jeg nesten nettopp har truffet at det er han "andre" du ser?

Klemmer :)

Skrevet

Takk takk.. Alle sier det samme.. to gutter og en jente i den rekkefølgen.. hehe... + to tette.. selv om jeg har sagt at jeg ikke ønsker det.. hehe

Jeg trur ikke han du har møtt nå er han du skal tilbringe livet ditt med nei. Men du må jo ikke bassere livet ditt på hva en med visse vibber sier over nette liksom. Kast deg ut i forholdet med liv og lyst.. Det som skjer, det skjer... Jeg føler du er enda litt eldre når du møter HAN... Men som sagt jeg kan ta feil vet du!

Lykke masse til

Skrevet

Lykke til :)

Okei.. Takk for at du tok deg tid.. :)

Trur du han jeg var sammen med i et år at vi noen gang finner tilbake til hverandre? Da vi ikke ble "ferdig" med hverandre?

Klarer du se ca når meg og han fyren blir sammen vis vi blir det da? :)

Kontroll spm vis du vil:

Har jeg en hest?

Vilket område/by bor jeg i?

Si ifra om du ikke orker og se og vis det er mer jeg skal se på for deg :)

Tusen takk for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...