ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Måtte gi beskjed med en gang til arb.giver om graviditeten, siden jeg jobber på et utsatt sted ift svineinfluensaen. Da ble jeg flyttet til et annet sted frem til jeg skulle få ta vaksinen i uke 12. Plutselig forrige uke ble jeg ringt opp av arb.giver, hvor hun sa at stillingen min ble flyttet til et annet sted helt frem til permisjon! Dette var fordi jeg hadde ytret önske om å jobbe dag og kveld etterhvert istedenfor den rene nattstillingen jeg har. Og det kunne de ikke innfri der jeg er til vanlig, mest fordi det var usikkerhetsmoment å ha gravide på dette stedet. De var så utsatte ved sykdom osv. på arb.stedet mitt, at det kunne de ikke ha. Jeg ble selvsagt helt satt ut og sa alt hva jeg mente (i en höflig tone). Etterhvert fikk jeg beskjed om å möte de to lederene og prate om dette i dag. Jeg har gruet meg i flere dager og tenkt på hva jeg skal si osv, for jeg vil være der jeg jobber til vanlig. Men de hadde bstemt seg på forhånd; jeg var nå flyttet til dette nye stedet frem til perm! Jeg ble så satt ut og besgynte å grine... litt flaut men klarte ikke la være. Nå er jeg så lei meg.. Pröver bare å si til meg selv at det finnes helt klart værre ting! Så lenge spiren er der, er jeg jo glad for det... Sorry, måtte bare få ut litt frustrasjon... Får dårlig samvittighet også, for det er ikke verdens undergang...
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. november 2009 Forfatter #2 Skrevet 19. november 2009 Andre som har opplevd noe lignende?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Huff, vil bare si at jeg ble utrolig lei meg på dine vegne. Skjønner godt at du er såret og lei deg. Stooor trøsteklem.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2009 Takk katta, söt du Pröver som sagt å si til meg selv at det finnes værre ting, men er skikkelig skuffet og lei for det...
M@msen Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Huff det hørtes ikke hyggelig ut!!! Og hormonen er jo litt på tur om dagen også kan jeg tenke meg, men men bare å sippe i veg, du er ikke den eneste:) Jeg begynte å grine fordi jeg måtte bytte vakt...Hallo er det mulig:) Lykke til i allefall:) Og du har lov til å deppe:) Stor klem
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. november 2009 Takk mamma til 2 gutter :-) Godt en ikke er alene om å være sippete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå