Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Skal gi en gave til en gutt som blir 1 år. Tenkte å gi en bok. Noen som kan anbefale en bok som er populær hos denne aldersgruppen? Bør ikke være for dyr (maks 200 kr). Tar også i mot tips til annen type gave;-)
Mor Løvehjerte Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Alle Tassen-bøkene som man kan løfte på ting å se hva som gjemmer seg under. Har dessverre ikke anelse om pris. )
frøet76 Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Vi har en gul pekebok som heter "Tingene mine". Den har vært VELDIG populær her i huset. Den koster rundt 100-lappen. Ellers er Drømmehagenbøkene pop- fordi hun er så opptatt av denne serien.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Har en ett-åring i hus som ELSKER alle bøker som har bilder av dyr
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Vi har en kjempefin dyrebok som er veldig populær. Den er i papp på ca 4-6 sider. Et dyr på hver dobbelside og alle dyrene har pels så man kan ta på de og kose med de. Grønn forside med en kylling m gul"koseplysj" på. Husker ikke hva den heter akkurat nå
bønni Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Den aller kuleste boka min gutt har er en Miffy bok med utskårne titteluker i sidene. "Titt deg - hvem er det som titter frem?" heter den kanskje? Den er han kjempeopptatt av Aner ikke pris, men den kan da vel ikke være så dyr? Liten sak. Ellers er bøker med dyrebilder kjempemoro. Velg bok med omtanke for mor og far- det er langt lettere å raute som en ku enn å lage kameleon-lyd når man skal lese for de små ;-) Klaffebok synes jeg bare var dumt, de klaffene forsvant jo fort av, hehe.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 Drømmehagen-bøkene er fine, for han er så opptatt av den serien. Elsker bøker med bilder av dyr, de han har er nesten utslitte Veldig glad i bøker med klaffer, spesielt Tassen, Kokos-verdens minste elefant og en med Mummuitrollet. Også veldig glad i ei bok som heter "Se og si-barnets første ordbok", den er også kjempepopulær i barnehagen sier min søster som jobber der. Husk at det er veldig fint med stive sider så barnet kan bla selv Ingen av disse bøkene er dyre, ligger vel rundt hundrelappen pluss-minus.
lille sprelle Skrevet 20. november 2009 #8 Skrevet 20. november 2009 husker ikke prisen, men goboken har en bok (som jeg også har sett i bokhandelen) med dyrelydknapper på siden og en side for hvert dyr (hva heter den kua som går i enga, og sauen som beiter i li - osv) den var populær leeenge hos oss.
FruTB Skrevet 20. november 2009 #9 Skrevet 20. november 2009 Her er alle bøker med "ekte" bilder veldig populære! "min første ordbok" bl.a. Sånne pop-up bøker er fine, men blir fort ødelagte av de små. Drømmehagen er også fin + bøker med lyd. Feks "tassen og traktoren".
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #10 Skrevet 21. november 2009 ¨mine 100 første dyr,mine 100 første farger,formen og ord er veldig populært her. ellers er det tassen,drømmenhagen,peikebøker da går i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå