Gå til innhold

Bokanefaling til 1 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gi en gave til en gutt som blir 1 år. Tenkte å gi en bok. Noen som kan anbefale en bok som er populær hos denne aldersgruppen? Bør ikke være for dyr (maks 200 kr). Tar også i mot tips til annen type gave;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle Tassen-bøkene som man kan løfte på ting å se hva som gjemmer seg under. Har dessverre ikke anelse om pris. :o)

Skrevet

Vi har en gul pekebok som heter "Tingene mine". Den har vært VELDIG populær her i huset. Den koster rundt 100-lappen. Ellers er Drømmehagenbøkene pop- fordi hun er så opptatt av denne serien.

Skrevet

Har en ett-åring i hus som ELSKER alle bøker som har bilder av dyr :)

Skrevet

Vi har en kjempefin dyrebok som er veldig populær. Den er i papp på ca 4-6 sider. Et dyr på hver dobbelside og alle dyrene har pels så man kan ta på de og kose med de. Grønn forside med en kylling m gul"koseplysj" på. Husker ikke hva den heter akkurat nå

Skrevet

Den aller kuleste boka min gutt har er en Miffy bok med utskårne titteluker i sidene. "Titt deg - hvem er det som titter frem?" heter den kanskje? Den er han kjempeopptatt av :) Aner ikke pris, men den kan da vel ikke være så dyr? Liten sak.

Ellers er bøker med dyrebilder kjempemoro. Velg bok med omtanke for mor og far- det er langt lettere å raute som en ku enn å lage kameleon-lyd når man skal lese for de små ;-)

Klaffebok synes jeg bare var dumt, de klaffene forsvant jo fort av, hehe.

Skrevet

Drømmehagen-bøkene er fine, for han er så opptatt av den serien.

Elsker bøker med bilder av dyr, de han har er nesten utslitte :)

Veldig glad i bøker med klaffer, spesielt Tassen, Kokos-verdens minste elefant og en med Mummuitrollet.

Også veldig glad i ei bok som heter "Se og si-barnets første ordbok", den er også kjempepopulær i barnehagen sier min søster som jobber der.

Husk at det er veldig fint med stive sider så barnet kan bla selv :)

Ingen av disse bøkene er dyre, ligger vel rundt hundrelappen pluss-minus.

Skrevet

husker ikke prisen, men goboken har en bok (som jeg også har sett i bokhandelen) med dyrelydknapper på siden og en side for hvert dyr

(hva heter den kua som går i enga, og sauen som beiter i li - osv)

den var populær leeenge hos oss.

Skrevet

Her er alle bøker med "ekte" bilder veldig populære! "min første ordbok" bl.a.

Sånne pop-up bøker er fine, men blir fort ødelagte av de små. Drømmehagen er også fin + bøker med lyd. Feks "tassen og traktoren".

Skrevet

¨mine 100 første dyr,mine 100 første farger,formen og ord er veldig populært her.

ellers er det tassen,drømmenhagen,peikebøker da går i...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...