Gjest ibla Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Linemor, hvordan går det?? Har du testet??????? Jeg har satt meg i nøyaktig samme posisjon som du var i går. (lærer ikke vet du..) Var dum nok til å ta en test i går ettermiddag som var negativ (CB pluss), og når har jeg ikke flere tester igjen OG tør heller ikke dra for å kjøpe en, venter på TR og hun har ikke kommet. Er på 32 dag i syklus og pleier alltid holde meg innenfor 30-32 dager.. Går det an å teste negativt dagen før IKM og så positivt på IKM?.. Hvis du nå sier at du har testet pos. i dag så må jeg teste i morgen..... Håper du er gravid :)
Gjest ibla Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Dytte dytte tilfelle du titter innom:)
Linemor:) GRAVID Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Hei ibla! Jeg mente ikke å være totalt fraværende her idag, men jeg turte ikke å teste igår i det hele tatt, og jeg har ikke turt det i dag heller *flau* Jeg har fortsatt ikke fått tanta så nå har jeg bestemt meg for at imorra SKAL jeg teste!! Jeg tror absolutt man kan teste negativt dagen før og så positivt etter ikm, har hørt at det er utrolig stor forskjell på hcg nivået fra kvinne til kvinne. Det kan hende ditt nivå ikke har blitt stort nok til at det slår ut enda, så gir du deg en dag til og prøver da kan det godt være du vil få et annet resultat. Stikk og kjøp noen nye tester du så tar du det derfra:) Var forresten sykt kvalm igår kveld, vet ikke om det var på ordentlig eller et fysisk reaksjon på alt stresset, men ubehagelig var det.. Jeg har hatt besøk i hele dag så jeg har bare sneket meg inn her nå for å gi en statusrapport;) Og nå kom det nytt besøk så jeg må stikke. Kommer igjen imorra og da håper jeg at testen er overstått xx Krysser alt jeg har for deg ibla!
Gjest ibla Skrevet 21. november 2009 #4 Skrevet 21. november 2009 Hvordan går det? nå godt over IKM (som var 16-19 nov, vet jeg hadde el SENEST 6 nov, sånn sett kunne IKM vært i går også. Men uansett; ingen TR og er nå på dag 34 i syklus hvilket er helt mot normalt.. (er alltid 29-32 dager) Testet negativt på dagen for 2 dager siden, har en QR i skapet men vegrer meg, vi er litt i samme "feifing-båt".. he he. Har du testet i går??? Hva ble resultatet? Jeg synes det er rart at TR ikke har kommet her. Er småkvalm og sår / stikkete i puppene, men alt sånt kan kan jo være PMS også .. Nå vil jeg bare at TR skal komme så ny pp kan begynne, hvis jeg ikke er gravid da Skal teste m morgenurin i morgen om ikke TR kommer innen det....
Gjest ibla Skrevet 22. november 2009 #5 Skrevet 22. november 2009 Ingen TR her, har ikke testet mer men er litt pessimist og vil bare at TR skal komme hvis hun har tenkt til det så ikke syklusen kommer helt i ulage, skjønner ikke hva som skjer Har super-ømme pupper og trodde nesten sikkert testen for 2 dgr siden skulle slå ut; men nei.. Hvordan gikk det med deg???
Linemor:) GRAVID Skrevet 22. november 2009 #6 Skrevet 22. november 2009 Hei ibla! Sorry at jeg ikke har svart deg før nå! Har vært uten nett hele helga så jeg har ikke kunnet komme meg inn her... Hvordan går det med deg? Har du fått tanta eller kanskje en positiv test?? Håpe håpe! Jeg testet positivt på fredag med CB Digital og siden ingen tante har kommet enda så da satser jeg på at det stemmer:) Skal til legen på onsdag så håper jeg kan få en bekreftende urinprøve da. Hvis alt stemmer er jeg da 4+4 nå og det er kun mannen min, ei nær venninne og dere her inne som vet det. Jeg har lyst til å fortelle foreldrene våre det, men har også litt lyst til å fortelle dem det på en litt artig måte på julaften.. Vi får se om jeg klarer å holde meg;) Krysser alt jeg har for at tanta holder seg borte og du får en positiv test lysende mot deg!!
Gjest ibla Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Hurra for deg GRATULERER så masse! Så moro:) Her hos meg er derimot TR i full fres, litt lei meg for det men likevel lettet for at hun kom (for hadde på følelsen at jeg ikke var gravid siden jeg bare testet negativt og da er det så kjedelig å vente på neste pp..). Så nå satser jeg på at neste runde kan gjøre susen. Tar meg en pause her inne en stund nå, går helt til hodet på meg det her.. He he. Igjen gratulerer og lykke lykke til, håper å komme etter deg til 1.trimester fort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå