M@msen Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Og fått hendvisning til tidlig UL (hadde en SA i oktober), og fikk pratet å spurt litt!!! Stikkninger, mens smertet er at livmora strekker seg/retter seg opp de første ukene. Jeg er ikke sikker på hvor langt jeg er på vei siden jeg ikke hadde mens etter SA, men ca uke 5-6 nå Skulle få komme til UL neste uke/eller uka etter, så da er det bare å vete:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Så deilig å få UL Det blir nok stas å få se den lille spira Bra de tar ekstra hensyn til at man har mistet för.
M@msen Skrevet 19. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2009 Ja det er veldig bra, tror jeg hadde død av å gå å vente... Gleder meg til å få time:)
Løvinna30 Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 så bra. For jeg ahr hatt en del stikking og mens smerter. Hihi nå ble jeg også glad!! Er ca 5-6 uker på vei jeg også, så har jeg UL den 11 des. Alt for lenge til
M@msen Skrevet 19. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2009 Ja tiden går sakte når man venter... Men det går helt sikkert bra!!! Har ikke fått dato ennå jeg da, men skulle få neste uke eller uka etter:) Gleder meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå