Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Aner ikke hva jeg skal skrive, har en ganske utfyllende cv, men hva burde man vektlegge hos seg selv når det er jobb på dagklinikk for barn 6-12 år (psykiatri)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Jeg hadde blitt bekymret på barnas vegne om jeg hadde visst at barnevernspedagogen trengte hjelp til å skrive søknaden for å få jobben...
V.A.B Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Hvis du ikke kan skrive ordentlig en gang ville jeg revurdert å søke på en så alvorlig jobb. Man må jo lure på hvilke andre kvalifikasjoner som mangler dersom du ikke engang kan forfatte en søknad, noe som er det enkleste i verden.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 At man kan jobbe både selvstendig og i team. At man er engasjert i arbeid med barn og unge. At man tilegner seg lett ny kunnskap. At man har god skriftlig og muntlig fremstillingsevne
Gjest Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Hvis du går inn på jobbsidene på aftenposten.no finner du en veldig fin mal for jobbsøknader! Nå vet ikke jeg hvilke egenskaper du har, men forestiller meg at det er fint å være psykisk sterk, rolig og tålmodig, kreativ og leken. Er du det, eller i nærheten av det skriver du det i søknaden. Fyll også ut litt om utdannelsen din og hvilke sider av den som gjør deg spesielt egnet til denne jobben. Det er også gode tips for intervjuet på samme nettsted. Lykke til med jobbsøking:)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Hehe, har skrevet søknaden, men mangler liksom det lille ekstra, hvis du skjønner anonym nr 1. Og da trenger jeg hjelp. Noen fler argumenter en de jeg allerede har. Og vil ikke legge ut søknaden her, vil ikke bli gjenkjent.. Tusen takk for svar til dere andre!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Tror og håper jeg har kvalifikasjonene som skal til for denne jobben, men satt fast litt i hvilke av mine egenskaper jeg burde vektlegge mest i denne type arbeid, da jeg ikke har erfaring fra psykiatri. Har jobbet i fagteam, småbarnsteam og vil forsøke psykiatri. Jeg synes ikke jobbsøknad er det enkleste i verden, men sikkert fordi det er 5 år siden sist jeg skrev en søknad, og når jeg gjør det, ønsker jeg jobben sterkt. Har aldri opplevd å ikke få en jobb jeg har søkt på. Tar tilbake spørsmålet om hjelp, det var rettet til mennesker som kanskje hadde erfaring innenfor dette området og kunne komme med tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå