*rottiemama*endeligmamma Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Isåfall, hvordan blir dere fulgt opp under svangerskapet?? Jeg har allerede vært på UL i uke 6, skal tilbake i uke 12..
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 jeg har pcos .. måtte gå på masse hormoner for å få til spiren og så har jeg habituel abort i tillegg.. så jeg hadde ul 6+6.. 7+3..9+0 og skal tilbake 12+0..
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 jeg har pco,å var på ul6+5 å skal på ul igjen 12+0.. veldig betryggende å få så nøye oppfølging:)
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 19. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2009 Ja, det er det absolutt! Vi har vel litt større sjans for å miste..?. Men er det ikke noe med at når hjerteaktivitet er påvist, så øker sjansen for at det skal gå bra? Jeg var på mandag, og skal tilbake 4 jan, da er jeg litt over 12 uker... Veldig betryggende. absolutt...
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 ja de sier vi har det,men er mindre sjans når hjerteaktivitet e påvist:) har både sett å hørt hjerte slå så ser veldig lyst på det nå,er i min 12 uke:)
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 19. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2009 Heldig du er som er så langt ) Jeg så også hjerteaktivitet på mandagen.. Det var helt fantastisk. Dette er første gang jeg er gravid, etter 5 års intens prøving... Så jeg er nok litt ekstra bekymret, og hjelper ikke sitte å lese på dette forumet heller, det ser jo ut som de fleste har hatt sa eller ma... Hehe .. Men jeg krysser fingrene, og er positiv )
utrolig78 Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Har også det, og er nå 12+2 ) Vært på 2 ul, og alt er bra. Jeg ble spontant gravid da, etter vektnedgang. Men prøvde pergo før, et slit det der. Men legen min sa at det egentlig ikke trengs noe annen oppfølging enn "vanlige" gravide, bortsett fra kanskje en sukkerbelastningstest seinere i sv.skapet. Vi er visst mer disponert for dia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå