Gjest Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Sønnen min er snart 4 måneder, og får MME. Så vi skal snart begynne med grøt. Han våkner en gang om natten for å spise. Noen som vet når man kan slutte med det når barnet får MME?
MiMa09 Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Sønnen min fårpupp på dagen og mme på kvelden rett før han legger seg. Han har sovet gjennom natta siden han var 8 uker. Gjorde ikke noe for at det skulle skje, bare ble sånn.
Gjest Skrevet 20. november 2009 #3 Skrevet 20. november 2009 Nå må det sies at vi legger han kl 19.00, og han våkner ved to-tre tiden og sover deretter til 6-7 tiden.
Rødhette <309+<312 Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 min gutt får nå bare mme og sov natten gjennom når han var seks uker uten mat, (da fikk han både mm og mme). nå er han 4 1/2 mnd og sover fra 19:30-09:00. men det er veldig forskjellig bra baby til baby når de slutter med mat om natten, selv om de bare får mme, har noen venninner som også har flaskebarn, noen sover natten gjennom, noen trenger fortsatt både en, to og tre måltider om natten, så bare gi babyen din mat hvis han vil ha, så sover han hele natten gjennom når han er klar for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå