Gå til innhold

Jeg trenger NYE pupper!!!,););) samme som skravle....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to svangerskap med påfølgende amming har jeg bestemt meg.nå skal fuglehund-puppene borte, jeg skal ha nye pupper:)

Dere som har silikonpupper-er dere fornøyd??? hvor lenge etter amme-slutt gjorde dere inngrepet??

Noen som har foretatt operasjon i Trondheim og kan anbefale noen?? Jeg ser det er 3 klinikker i Trondheim som utfører slike inngrep, men trenger tips fra dere hvem jeg skal velge.

Til dere som er imot silikon- dere trenger ikke å svare:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

me 2, me 2!!! vil ha :)

Lurer også på hvor vondt det egentlig gjør, og hvor lenge det gjør vondt?

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg fikk utført operasjonen i Oslo for noen år siden og er kjempefornøyd. Sluttet å amme etter 7 mnd. og da forsvant både melken og puppene. Da hadde jeg valget mellom å bruke årevis på å venne meg til en kropp uten pupper, eller å gjøre noe med saken. Jeg har aldri vært tilhenger av at jenter skal operere seg til unormalt store pupper, og har heller aldri ønsket meg store selv. Så jeg fikk innlegg som passet til kroppen min og bruker samme bh-er som før jeg ble gravid. Angående smerter så vil jeg si at har du klart en fødsel så er dette ingenting. Jeg brukte ikke smertestillende etter operasjonen, det var vondt noen dager og deretter bare ubehagelig en stund. Du kan ta smertestillende om du vil. Lykke til!!!

Skrevet

Jeg har nettopp gjort det! Jeg hadde bare noen lapper med brystvorte på, men nå har jeg fine struttepupper :) Jeg ammet for 2 mndr siden.

Gjorde det sørpå jeg da, men hører mange sier Stokkan er bra.

Hurra for silikon :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...