Gå til innhold

Rugedag 14 og bittelitt lys-lys rosa utflod...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg kanskje pessimistisk, men eg tror egentlig at dette forsøket var mislykket og at det var mensen som kom. Jeg vet ikke, men er det virkelig noen som blør i de dagene da mensen er ventet og likevel er gravide?

Jeg synest alt har gått veldig fint til nå (hormon-behandlingen i forkant osv.) men de siste to ukene har vært vanskelige og nå falt jeg helt i kjelleren. Jeg vil jo selvsagt bare fortsette med et nytt forsøk så fort som mulig, men akkurat nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal klare det. Dette var mitt første forsøk, og jeg har stooor respekt for de som har gått gjennom flere forsøk, hvordan klarer dere det...??

Og når kan man man begynne et nytt IVF-orsøk? Jeg lurer dessuten på å prøve naturmetoden en periode først, er det bare å begynne med dette fra og med denne syklusen?

Annonse

Nei har ikke store trua nå gitt,tror nok det var over for min del også.

Det står jo at man kan få litt småblødninger av kremen,men tror det var mensen som kom for min del også.

Ikke lett å sitte på jobben nå,og være hyggelig mot kunder,føler meg trykkt ned i bakken og tråkka på. Var mitt første forsøk også, så har selvfølgelig kjempe stor respekt for de som har prøvd mange ganger. Blir bare så fustrert når jeg var den første i venninnegjengen som prøvde og nå er alle gravide utenom 2stk. er så urettferdig:(

De sier vel at vi skal vente i 2 mnd. før neste forsøk for å la kroppen hvile.

uff jeg som hadde håpet på den beste julegaven i hele verden:(

klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...