Candygirl_ Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 vi så et bankende hjerte.. men er myye kortere på vei enn det jeg trodde. ut fra mens skulle jeg vært 9 uker på vei idag, men er mest sannsynlig bare 6 uker. fosteret var 5 mm langt.. men hvertfall utrolig glad for å se et bankende hjerte!!!:)skal på ny ul om 3 uker.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 awww... så moro er mange som blir satt tilbake på ukene her synes jeg..merkelig.... etter min beregning er jeg akk 8uker i dag...ikke vært på ul ennå så vet ikke mer
-68mamma Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Å så spennende !! Kjempegode nyheter - gratulerer. Vet du noe om sjansene for at ting går bra når hjerteaktivitet er påvist ? Jeg håper å få gode nyheter imorgen når jeg skal på UL, har nesten ikke sovet hele uka....er så spent. Så rart at du kan være 3 uker kortere på vei - det vil jo si at du ble befruktet bare en uke før IKM det da ? Tror de estimerer litt sånn i hytt og pine altså...embyoet vokser jo veldig i rykk og napp, jeg ville stolt mer på min egen termin enn legens ut fra størrelsen på "nurket". Særlig hvis du vet når du hadde EL eksakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå