Hikken Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Er det noen som har kjøpt billig rammemadrass på jysk her? Ser de har til 700 kroner, kan det virkelig være ok å ligge i? I går kveld knakk senga mi (jepp, det boosta selvtillitten skikkelig...) så jeg må ha ny. Den har vel egentlig skreket om å bli bytta ut etter at det har blitt en skikkelig fordypning etter at det lå en høygravid dame der i fjor sommer, og nå takket den altså for seg. Samboern og jeg har ligget på hver vår 90 x 200 rammemadrass og bare hatt felles overmadrass, og siden vi ikke har råd til å kjøpe dobbeltseng helt ennå trenger jeg en billig liten en. (90)
Tommage♀♂ Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Styr unna Jysk! De er elendige, du får virkelig hva du betaler for. ANbefaler derimot Ikea sine. De er litt dyrere, men myyye bedre!
vilhahøstbabyda<3 Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Coop interiør har fantastisk gode madrasser fra Brekke.
erteposen + 4 Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 IKEA sine gjør det veldig bra i test, og de er ikke så dyre.
gilgi Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Hei Helen, du kan kjøpe seng med rammemadrass og overmadrass fra meg. Om du er intressert send en pm til meg så kan vi bli enig om prisen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå