Gå til innhold

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! :):):):):):)

Anbefalte innlegg

Jeg e gravid!!!!! Det e helt utrolig!!!! Har aldri vært så skjelven som i dag tidlig da jeg skulle teste...jeg e på rugedag 15 og har vært rimelig skrekkslagen i det siste...livredd for å teste...livredd for å bli skuffa...men nå hadde jeg bestemt meg...

Etter få sekunder kom det opp et klart blått kryss......helt vannvittig følelse!!!

E så lykkelig akkurat nå....vet ikke opp ned på meg selv...bare svever rundt i stua.....

For en fantastisk følelse!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006269-jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HVA VAR DET JEG SA???

GRATULERER!!!!!!

Tør enda ikke å teste jeg da!

Håper jeg kommer etter deg:)

Tusen takk damer!! :):):)

E i en lykkerus akkurat nå... :):):)

Har gått meg en tur for å samle tankene mine litt....helt uvirkelig....

Håper virkelig dere lykkes alle sammen her inne!! :)

Dere e noen fantastiske mennesker alle sammen. Jeg har hatt utrolig mye glede og nytte av å være her. Fått utløp for frustrasjoner og fått svar på mange spørsmål osv.

Dette e vårt 4 innsett. Har tidligere hatt 2 ferskforsøk, ett frys og nå ett ferskforsøk igjen med innsett av 2 4-delte egg.

Venter-på-deg-lille-venn: Masse lykke til med testingen te deg! Ikke sett spor av mensen enda nei?

Annonse

Så fantastisk det må være!!!!!

Åh! Gleder meg på dine vegne!!!

Tenk, nå kan DU kjøpe den lille bodyen i julegave som vi snakket om:)))

For en lykke, kjære deg!

Nei, jeg har ikke sett snurten til mensen enda!

Jeg og du har jo hatt akkurat de samme symptomene hele veien!

Mensensmerter en dag, fraværende den andre...

Så har vi fått smertene samtidig igjen...

Så det er jo et håp for meg nå da!

Jeg har veldig ømme pupper (stikninger), jeg trenger dobbelt så mye søvn som ellers...

Så jeg håper VIRKELIG dette er mnd for oss som har prøvd lenge:)))

å herlig!!!!:))))))))))))))))))))))))))) gratulerer så masse phoenix!!:))

eendelig!!!

ønsker deg mase lykke til videre....dette var virkelig koselig og følelsen m¨å være helt utrolig:))

hvilke medisiner gikk du på denne gangen i forhol til andre ganger?og hvlke sykehus hører du til??:))) *grave grave*hehehe:)

klem:)

Tusen takk for alle gode hilsninger! :) :) :) Det varmer hjertet mitt!! :):):)

Dette e min 4. innsetting.

Første forsøk gikk jeg på spray og sprøyter - langt regime altså. Fikk ut 6 egg, alle ble befrukta, ett tilbakeført og 2 på frys.

2 innsett var med fryseegg (bare ett overlevde opptining).

2 uttak fikk jeg ut 6 egg, 2 befrukta og ett tilbakeført. Hadde denne gangen kort regime. Puregon og orgalutran. Det siste egget ville ikke dele seg mer.

Siste forsøk brukte jeg også puregon og orgalutran, bare med litt høyere dose puregon. Fikk ut 11 egg. Det ble foretatt ICSI på alle og 5 befruktet seg. 2 ble tilbakesatt og 3 på frys. :) Hm....ble visst masse detaljer der...hehe...

Vi holder til på Medicus som e en privatklinikk i Tr.heim. :) Fantastisk plass. Kjempetrivelige og utrolig dyktige folk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...