Gå til innhold

Til dere som har uregelmessig mens til vanlig! Når kom mens ved IVF forsøk?

Anbefalte innlegg

Jeg har vanligvis laaaange sykluser...

Jeg er på rugedag 15 i dag og har enda ikke fått mensen...

Det er jo egentlig et veldig godt tegn, men jeg klarer selvfølgelig ikke å la være å tenke negativt!

Jeg tenker at jeg som har uregelmessig mens fra før, må sikkert regne med å få mens 2-3 uker etter "vanlige" jenter kan forvente å få den...

Eller kommer den så så mange dager etter uttak/innsetting uansett??

*blir smårar av mindre*

Fortsetter under...

Jeg vet egentlig ikke helt....tror det e veldig individuelt...hvor lange sykluser har du til vanlig? E det mange dager nå siden første dag i sist mens? ÅÅååååå måtte det lykkes for deg!!! :):) Ska du ikke teste snart du og??? E så spent!!

Jeg har hatt veldig uregelmessige sykluser...

Det har gått alt fra 4 uker til 3 mnd mellom hver mens..........

Jeg fikk ikke mens da jeg skulle begynne med IVF medisiner...

Så jeg måtte gå på noen tabletter, (som jeg ikke husker navnet på i farten!) for å fremstille mensen...

Har ikke testet ennå...

Er på rugedag 16 i dag! Og enda ikke fått mensen...

Hadde litt menssmerter i går, men ikke i dag...

Har hatt litt vondt i hodet de siste dagene og det stikker mye nederst i magen!

Men, jeg får meg ikke til å teste!!!

Er det mulig???

hallo!!!!:))

nå har jeg fulgt med deg ett par dager;) hehehe..kan du teste før jeg dør av spenning? hihihihihi:))

rd 16 ja...eh..har stooor tro på atd ette går veien...krysser alt for deg:)

Annonse

Hei tøysekoppen!!!

Hehe...

Du er ikke alene... Hele familien min (de eneste som vet hva vi er igjennom), maser om den testen;)

Men, jeg finner INGEN grunn til å teste...

Jeg er livredd for svaret!

Men, Pheonix1 var jo også like redd, men hoppet ut i det! Og jaggu var den POSITIV:)

Håper jeg hadde fått mensen hvis dette ikke hadde gått veien!

Men, jeg er jo selvfølgelig gravid!

Tankens makt vet du!!!

Hvor er du i løypa da?

hei:)) fatter ikke at det går an å la vær å teste jeg!? hehehe:) eem..du har jo ALL grun til å teste når tr ikke er kommet da!!!dette går bra!! uvissheten må jo gjøre det gaaal!!!?

vet du...selv om jeg fikk neg,resultat for andre gang på kort tid så syns jeg det var en befrielse å ikke leve i uvissheten!! det er den som tar knekken på mine nerver...ihvertfall der og da!!tok meg selv i nakken og så framover og tenkte at ingen fikk rive meg av hesten ihvertfall!!!velkommen til virkelighetn igjen liksom...man lever jo som du vet i en liten boble under dise forsøkene våre:(

livet og forøskene går videre m den blir negativ og de vonde følelsene må man gjennom dessverre men jeg tror ikke dette gjeder deg altså..heelt ærlig!!

om igjen kjære deg vi heer på deg!! og satser alt på at dette har gått veien...kan ikke helt forstå noe annet liksom;) lykke til!!!!

god god klem fra tøysekroppen:)

eh..glemte svare deg på sp-målet ditt ble så engasjert hehehe:))

du jeg skal ha mitt 3 fersk forsøk i jan.dvs begynner på medisiner da så innsett blir vel ikke før feb.mars engang.... så satser på at på denne tiden neste år kommer snart en liten julebaby til oss;)

Hehe...

Jaaa! Det gjør meg jo gal dette her!

Selvfølgelig skulle jeg testet, jeg ser at det å få vite hadde vært en enorm lettelse...

Men, nå har vi vært prøvere i nesten 2,5 år uten en positiv test...

Så svaret vil uansett om det er negativt eller positivt være vannvittig stort for oss!

Jeg kommer til å bli nedbrutt om den er negativ. Og kommer til å få sjokk om den er positiv:)

Men, nå er jeg snart på rugedag 17, så det ser jo bra ut...

Men, er redd mensen ikke kommer fordi den vanligvis er uregelmessig...

Takk for at du heier!!!

Heier på deg og julebabyen din jeg også:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...