Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 12 åring, som tisser i sengen hver natt. Nå begynner hun å bli så stor at dette er et veldig stort problem for henne. Hun syns dette er et vanskelig tema, selvsagt! Vi prøvde å få henne til utredning på sykehuset, men fikk avslag. Hun blir også kjempesint hvis jeg prøver å snakke med henne om det. Har også fått komentarer fra andre at hun lukter vondt, selv om hun dusjer hver morgen.

Har sett sånne nattruser, som holder barna tørre, men hun nekter å bruke disse. Når hun har venninner på overnatting ser de jo at sengen hennes er klissvåt, og kjenner at hun lukter tiss. Nå begynner hun snart å komme i puberteten også, og jeg tror dette vil påvirke livet hennes enda mer negativt enn det alt har gjort.

Noen andre som har barn i denne alderen, som fortsatt tisser i sengen? Og kanskje kan gi meg noen råd om hvordan jeg skal prøve å ta tak i dette problemet. Er det noe som går over av seg selv? Har også prøvd slike tabletter, men uten effekt.

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket sykehus var det?- Dette høres veldig rart ut ?Selvfølgelig har dere krav på hjelp- jeg ble nesten litt irritert over dette her...

Har du sett Kylie trusene til barn (kjøpes på apoteket)?

Skrevet

Bytt lege bli henvist til ny uroterapeut.

Det er fritt sykehusvalg i Norge så ikke gi deg,dette har dere krav på- stakar jenta di da...Dere må sammen med barnet finne årsak til problemet.Selvfølgelig er dette flaut og det finnes mange fine hjelpemidler som kan hjelpe datteren din til problemet er løst.

Dette kan dere få gratis:

1. kylie kladd i sengen(kjøpes på apotek/bandagist)

2. Kylie truser nav nr: 834630-192589 kylie pike super xl(10-11 år) eller 857771-193340 kylie style std xs(finnes i ensfarget svart eller hvit)xs er minste str i dame trusene,så kommer litt ann hvor stor/liten hun er.Det har også kommet en ny boxer modell dersom hun liker det bedre.(For mere info om kylie truser ,ring 67137000/eller oppsøk bandagist/apotek)

Kylie truser = truser som virker som bleie men ser ut som truse, godkjent på blåresept= GRATIS til barn

Uff av meg .Lykke til videre begge to håper dere nå blir møtt på riktig måte av helsvesenet,det der var ille.

Lykke til & håper det ordner seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...