MammanTilEmma❤ Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 er så glad i biola, bare hellte innpå tiligere;-) men siden jeg ammer er jeg usikker på om jek kan jøre det?
Cruella De Vil Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Jeg drikker masse Biola, har aldri hørt noe om at man ikke skal drikke det, så håper ikke det er tilfelle... Hvor har du det fra at man kanskje ikke skal drikke Biola?
ifie Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Så lenge babyen ikke reagerer på melkeprodukter, er det vel bare å kjøre på!
MammanTilEmma❤ Skrevet 19. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2009 bare lurte siden det står et glass om dagen på kartongen, men hender det blir mer enn det.
Minaw Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Tror nok det går helt bra.. Så lenge det ikke er BARE biola du får i deg iløpet av en dag.. Og du merker det ganske fort om ungen reagerer på det..
Cruella De Vil Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Men de mener vel "hvis du drikker minst et glass om dagen har biola denne effekten", ikke at det er et maks antall glass om dagen? Jeg drikker som regel mer enn ett glass, i hvert fall, spesielt når man produserer melk og blir så tørst.
lille sprelle Skrevet 20. november 2009 #7 Skrevet 20. november 2009 jeg fikk det servert på sykehuset..... (på barsel) kan ikke skjønne at det skulle være noe galt i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå