Emmilo Skrevet 19. november 2009 #1 Skrevet 19. november 2009 Er det noen her som har tanker gjeldende å prøve å bli gravid og det å ta vaksine? All helsepersonell jeg vært i kontakt med anbefaller å vente med babyproduksjon til man tatt sprøyten. Hvis man blir gravid nå kan man jo ikke vaksinere seg før om noen måneder. Og hvis man da er uheldig og får SI kan det være farlig ikke sant? Bare lurte på hva dere tenker.
Ragnis Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Hvis du blar litt bakover er det ganske mange som har skrevet om dette før. Jeg er ikke bekymret. Tror kanskje jeg har hatt SI, men er ikke sikker, for man får jo ikke testet det. Har lest at det mest er for de høygravide det er risiko. Og den er jo ikke veldig stor, men selvfølgelig katastrofe for de det gjelder. Uansett kan man jo ta den etter 12 uker. Jeg gidder ikke å vente til etter vaksinen.
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Jeg er enig, dette er ikke et problem for de som vanlig ikke blir veldig syke av influensa. Og om 4-5 måneder er denne SI ferdig tror jeg:-)
Blinkimom Skrevet 19. november 2009 #4 Skrevet 19. november 2009 Vi tok "pause" i prøvinga denne mnd for at jeg skulle ta vaksina. Nå har jeg fått den, så vi starter prøvinga igjen neste mnd Jeg følte at jeg måtte ta den, for jeg VET at JEG ville blitt engstelig ved ikke å gjøre det, og ville helst slippe å ta den med baby i magen. Skjønner godt de som velger å ikke bry seg med influensaen, men for meg var dette rette valget.
J -76 Skrevet 19. november 2009 #5 Skrevet 19. november 2009 Det er mange meninger rundt dette, men for meg ble det riktig å ta prøvepause til jeg får vaksinert meg. Jeg vil ikke utsette et foster for vaksine, da det ette rmin mening er for tidlig å si om dette gir skadelig effekt eller ikke. Lykke til med valget :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå