Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Vet at dette er forum for å bli gravid, men mange her inne har barn fra før av. Derfor spør jeg; har dere barn som har / har hatt svineinfluensa? Og som hoster noe helt forferdelig? Sitter oppe i natten. Har en liten på under 3 år, som hoster og hoster og hoster. Helt forferdelig å høre på :( Synes han har blå ringer rundt øynene også. Det har gått opp og ned, trodde han var blitt bedre, men nei. Ingen vits i å dra på legevakta, de kan intet gjøre. Vi drar til legen i morgen, får akutt-time. Er sånn helt utrolig sliten. Skal det aldri ta slutt. Det er så forferdelig å høre på ham, hvordan han sliter. Var hos legen i dag, vi kunne vente men hun trodde ikke legen hadde tid til å se på ham. Prøver igjen i morgen. Er redd, sikkert ubegrunnet, men griner for ingenting.

Skal begynne med gonalsprøyter om 3 dager. Har null energi. Kan dette påvirke forsøket?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006057-sykt-barn-som-hoster/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da Niffi...

Blir han ikke bra?

Har de sjekket senkningen hans om han har en infeksjon i kroppen?

Har de sjekket for lungebet? Astma? Svin?

Barnet til en venninne av meg hadde svin og han hostet som en HEST...fryktelig hoste...og han holdt på i nesten to uker...det kom og gikk. Nesten frisk og så bang kom feber og hosten tilbake...

Synes legene gjør lite for å hjelpe deg?

Vet ikke hvor mye dette ødelegger for forsøket...nå tenker du iallefall på noe annet...samtidig så skal man jo ikke være helt utslitt heller...

Synes ikke du skal gi deg med dette altså..han har vært syk lenge...føler med deg langt inni sjelen...

Hva sier mannen i huset? Her trengs det en helt som kan avlaste bekymringen til mamma?

:-( prøv om du får sove litt?

Fortell hva som skjer...

Hei.

Det går kikhoste omkring i landet for tiden. Bla fikk min nevø den og han måtte gå på 5 dagers pencilinkur før han ble bedre (vaksinerte barn får mildere variant og derfor er 5 dagers kur nok). Jeg er kanskje blitt smittet av ham, hoster utrolig mye uten å føle meg forkjølet - det er verst om natta. Jeg tok prøve hos fastlegen i går, håper indelig at det er en sesongforkjølelse som består av tørrhoste (mange som har det nå og den varer viss lenge).

Er 7 dager over terminen og er litt redd for å få positiv test. Vil jo ikke smitte vesla. Får svar på prøven på mandag. Tvi tvi!!!

Hvordan går det med sønnen din nå?

Tusen takk for svarene :-) Setter utrolig pris på det!!!

Jeg tok lillegutt med til legen i går, satt og ventet en time for å få akutt-time. Kjempefin lege. Anbefalte å starte på antibiotika med en gang, samt øke dosen astmamedisin. Foreløbig ser det ut til å virke bra, da det er betydelig mindre hoste enn tidligere. Nå sover han rimelig godt om natten. Jeg er fremdeles litt avventende; redd for at ting skal komme tilbake. Han er litt tufs, og veldig trett og har hyppige skrike-anfall for tiden. Samboer er syk (svineinfluensa), så nå gleder jeg med VELDIG til det blir sykdomsfri sone i heimen. Sliter på, må innrømme det.

Klem til dere :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...