Parasit Skrevet 10. desember 2009 #26 Skrevet 10. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB&BabyB. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april
aprilbeibi Skrevet 11. desember 2009 #27 Skrevet 11. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB&BabyB. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssykehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April
fruHaagensen Skrevet 12. desember 2009 #28 Skrevet 12. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB&BabyB. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssykehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april,
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #29 Skrevet 13. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB&BabyB. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april
Gjøkeredet③ Skrevet 13. desember 2009 #30 Skrevet 13. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april
Sanna :o) Skrevet 14. desember 2009 #31 Skrevet 14. desember 2009 Ingen ifra Møre og Romsal her da?? Molde 4 april.
Venterpå#2 Skrevet 15. desember 2009 #32 Skrevet 15. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssykehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april
orkideblomst80 Skrevet 16. desember 2009 #33 Skrevet 16. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april
bolleiovnen:) Skrevet 16. desember 2009 #34 Skrevet 16. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum Bolleiovnen:), termin 3 april ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april
Sniff77 Skrevet 5. januar 2010 #36 Skrevet 5. januar 2010 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum Bolleiovnen:), termin 3 april ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus (SUS) Sniff77 -termin 7.april ta deg ei pera 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april bolleiovnen:) ____________________________________
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 10. januar 2010 #38 Skrevet 10. januar 2010 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum Bolleiovnen:), termin 3 april ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus (SUS) Sniff77 -termin 7.april ta deg ei pera 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- NordlandssykehusetHF Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april, Kulerunn&sunn -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april bolleiovnen:) ____________________________________ Sniff77 [svar på dette innlegge
lokesmamma Skrevet 19. januar 2010 #41 Skrevet 19. januar 2010 st.olavs trondheim, termin 4 april så kan fort bli mars å..
2gutter,aprilbaby10Fødeklar Skrevet 26. januar 2010 #42 Skrevet 26. januar 2010 Sørlandet sykehus, Arendal. Termin 28 april:)
-Ea- Skrevet 26. januar 2010 #43 Skrevet 26. januar 2010 Jeg óg!!! Samme dato til og med, eller det vet jeg ikke da, hun kommer sikkert litt før
MariKristine Skrevet 26. januar 2010 #46 Skrevet 26. januar 2010 Sykehuset Namsos Termin er 12 april ! Ser ut til at det ikke er så mange fra Namsos her ?
Gjest Mangebarnsmamma Skrevet 27. januar 2010 #47 Skrevet 27. januar 2010 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum Bolleiovnen:), termin 3 april ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus (SUS) Sniff77 -termin 7.april ta deg ei pera 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehusetHF Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april, Kulerunn&sunn -------------------------------------------------------------- Ahu s, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april bolleiovnen:) ____________________________________ Sniff77 [svar på dette innlegge Kulerunn&sunn Fredrikstad. Ingen andre? Termin 1.april.
chixy Skrevet 27. januar 2010 #48 Skrevet 27. januar 2010 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum Bolleiovnen:), termin 3 april ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus (SUS) Sniff77 -termin 7.april ta deg ei pera 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehusetHF Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april, Kulerunn&sunn -------------------------------------------------------------- Ahu s, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april bolleiovnen:) ____________________________________ Sniff77 [svar på dette innlegge Kulerunn&sunn Fredrikstad. Ingen andre? Termin 1.april. Mangebarnsmamma ______________________________________ KK Bergen Chixy, termin 15.april
jmar Skrevet 30. januar 2010 #49 Skrevet 30. januar 2010 Sentralsykehuset Østfold Fredrikstad Termin 8 april
helha Skrevet 31. januar 2010 #50 Skrevet 31. januar 2010 Stavanger universitetsykehus 87modell termin 16 april
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå