Parasit Skrevet 10. desember 2009 #26 Del Skrevet 10. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB&BabyB. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141117371 Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprilbeibi Skrevet 11. desember 2009 #27 Del Skrevet 11. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB&BabyB. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssykehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141120069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruHaagensen Skrevet 12. desember 2009 #28 Del Skrevet 12. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB&BabyB. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssykehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141126966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. desember 2009 #29 Del Skrevet 13. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB&BabyB. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141127271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjøkeredet③ Skrevet 13. desember 2009 #30 Del Skrevet 13. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141128900 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna :o) Skrevet 14. desember 2009 #31 Del Skrevet 14. desember 2009 Ingen ifra Møre og Romsal her da?? Molde 4 april. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141134335 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venterpå#2 Skrevet 15. desember 2009 #32 Del Skrevet 15. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssykehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141138413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
orkideblomst80 Skrevet 16. desember 2009 #33 Del Skrevet 16. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141141666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bolleiovnen:) Skrevet 16. desember 2009 #34 Del Skrevet 16. desember 2009 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum Bolleiovnen:), termin 3 april ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- SUS ta deg ei pera ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141142066 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Silkeblomst* Skrevet 5. januar 2010 #35 Del Skrevet 5. januar 2010 Dytte... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141220685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sniff77 Skrevet 5. januar 2010 #36 Del Skrevet 5. januar 2010 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum Bolleiovnen:), termin 3 april ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus (SUS) Sniff77 -termin 7.april ta deg ei pera 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehuset Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april bolleiovnen:) ____________________________________ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141223770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjhanse Skrevet 6. januar 2010 #37 Del Skrevet 6. januar 2010 Sus Stavanger Termin 12 april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141227916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruSkurk&BandittBarna Skrevet 10. januar 2010 #38 Del Skrevet 10. januar 2010 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum Bolleiovnen:), termin 3 april ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus (SUS) Sniff77 -termin 7.april ta deg ei pera 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- NordlandssykehusetHF Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april, Kulerunn&sunn -------------------------------------------------------------- Ahus, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april bolleiovnen:) ____________________________________ Sniff77 [svar på dette innlegge Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141252665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MineMe Skrevet 16. januar 2010 #39 Del Skrevet 16. januar 2010 Ullevål Universitetssykehus 14 april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141288277 Del på andre sider Flere delingsvalg…
min_lille+en spire Skrevet 19. januar 2010 #40 Del Skrevet 19. januar 2010 Drammen, termin 1.april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141301472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lokesmamma Skrevet 19. januar 2010 #41 Del Skrevet 19. januar 2010 st.olavs trondheim, termin 4 april så kan fort bli mars å.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141302053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
2gutter,aprilbaby10Fødeklar Skrevet 26. januar 2010 #42 Del Skrevet 26. januar 2010 Sørlandet sykehus, Arendal. Termin 28 april:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141338470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Ea- Skrevet 26. januar 2010 #43 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg óg!!! Samme dato til og med, eller det vet jeg ikke da, hun kommer sikkert litt før Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141339802 Del på andre sider Flere delingsvalg…
April30 Skrevet 26. januar 2010 #44 Del Skrevet 26. januar 2010 Flekkefjord sykehus, termin 30 april :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141339854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erlinda Skrevet 26. januar 2010 #45 Del Skrevet 26. januar 2010 Levanger Termin 1 april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141339981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariKristine Skrevet 26. januar 2010 #46 Del Skrevet 26. januar 2010 Sykehuset Namsos Termin er 12 april ! Ser ut til at det ikke er så mange fra Namsos her ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141340630 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mangebarnsmamma Skrevet 27. januar 2010 #47 Del Skrevet 27. januar 2010 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum Bolleiovnen:), termin 3 april ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus (SUS) Sniff77 -termin 7.april ta deg ei pera 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehusetHF Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april, Kulerunn&sunn -------------------------------------------------------------- Ahu s, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april bolleiovnen:) ____________________________________ Sniff77 [svar på dette innlegge Kulerunn&sunn Fredrikstad. Ingen andre? Termin 1.april. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141344208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
chixy Skrevet 27. januar 2010 #48 Del Skrevet 27. januar 2010 Asker og Bærum sykehus: ønsker en liten en, 19. april ---------------------------------------------------- Drammen: Vimsan, termin 2. april *Lillegull-i-magen*Mathias<3 Flo_3sa+aprilgutt, termin 4 april ------------------------------------------------ ------ Hammerfest sykehus: Twoboys, termin 28.april ------------------------------------------------------ Sørlandet Sykehus, Kristiansand BabyboyB x 2. termin 21. April -------------------------------------------------------- Tønsberg sykehus Adrian07<3&jente i magen<3, termin 14.april ---------------------------------------------------------- Arendal, ssa minsin & madelen + en i magen, termin 3 april ---------------------------------------------------------- Elverum sentral sykehus *Silkeblomst* med ny spire 15 april Pompel 31 mars (men jeg hører mest hjemme her, føler jeg :-)) Parasit, termin 2. april (blir min 3. fødsel på Elverum Bolleiovnen:), termin 3 april ---------------------------------------------------------- UNN Tromsø gmfosse, termin 7. april malla85, termin 7. april (håper jeg da) ---------------------------------------------------------- Hammerfest 14 april Lykkelige pija ---------------------------------------------------------- Kongsvinger Stjerna s_1988 ------------------------------------------------------------ UNN Harstad ~emin~ og Lillingen april-10 Flo_3sa+aprilgutt ----------------------------------------------------- KK Bergen FrøkenJ .liten gutt termin 18 april FrøkenJ ----------------------------------------------------------- Stavanger universitetssykehus (SUS) Sniff77 -termin 7.april ta deg ei pera 86modell* Termin 18 april Parasit ------------------------------------------------------------- Nordlandssy kehusetHF Bodø Aprilbeibi, termin 25 April VenterSpent<3, termin 20 april, Kulerunn&sunn -------------------------------------------------------------- Ahu s, 89modell, Termin 14 april, ____________________________________ UNN Narvik Vinterflickan, termin: 24.april ____________________________________ Asker og Bærum med termin 5. april bolleiovnen:) ____________________________________ Sniff77 [svar på dette innlegge Kulerunn&sunn Fredrikstad. Ingen andre? Termin 1.april. Mangebarnsmamma ______________________________________ KK Bergen Chixy, termin 15.april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141345831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jmar Skrevet 30. januar 2010 #49 Del Skrevet 30. januar 2010 Sentralsykehuset Østfold Fredrikstad Termin 8 april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141363514 Del på andre sider Flere delingsvalg…
helha Skrevet 31. januar 2010 #50 Del Skrevet 31. januar 2010 Stavanger universitetsykehus 87modell termin 16 april Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141006039-hvor-skal-du-f%C3%B8de/page/2/#findComment-141368837 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå