blond Skrevet 18. november 2009 #1 Del Skrevet 18. november 2009 Hei! Hvor mange medlemmer er det registrert på bim, dib og bam? Og hvor mange av dem regnes som aktive, dvs som logger seg på minst en gang per måned? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 21. november 2009 Forfatter #2 Del Skrevet 21. november 2009 Dette er vel et enkelt spørsmål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Misantrop Skrevet 23. november 2009 #3 Del Skrevet 23. november 2009 Det ser ut til å være svært vanskelig....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 24. november 2009 #4 Del Skrevet 24. november 2009 Hei, beklager sent svar. Vi er stolte av å kunne si at vi har i dag 114053 registrerte brukere samlet på alle våre siter. Hvor mange aktive til en hver tid kan jeg desverre ikke svare deg på. Ha en forsatt fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blond Skrevet 24. november 2009 Forfatter #5 Del Skrevet 24. november 2009 Takk for svar! Er dette alle som en gang har registrert seg på nettstedet? For noen år siden var det slik at hvis man ikke var pålogget hver 3.måned ble kontoen bli slettet, er det slik enda? Jeg vil tro at mange bare har registrert seg uten at de er aktive og at medlemstallet således er falskt høyt. Er man medlem helt til man sletter kontoen sin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 26. november 2009 #6 Del Skrevet 26. november 2009 Det er antallet som er registrert i dag. Kontoen blir ikke slettet etter 3 mnd. Når det gjelder hvor mange som er aktive kan jeg si at vi har ca 42 000 unike brukere på BIM hver uke, dette er da både registrerte og ikke registrerte brukere, på DIB har vi ca 28000 og BAM har vi ca 10000. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå