Mally Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hadde i begynnelsen smerter som lignet menssmerter, litt hodepine, puppene vart veldig store og veeeeldig ømme,har ikke vert kvalm i det hele, men så de siste 2 ukene, er nå i uke 11, så har jeg ikke følt så mye, litt ømme pupper og litt oppblåst, det er det. Er dette normalt? eller er det noe som er galt..?
Pikenurk nr 2ღFødt 17.juli:) Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Hei, det er helt vanlig. Med min første så Følte jeg meg kun gravid de første 12 ukene. Etter det var alt som vanlig igjen. Helt til 5-6 måned når jeg begynte å kjenne babyen sparke:-) Ellers i tipp topp form:-)
adI Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Jeg har heller ikke følt meg så veldig gravid, bare vært litt småkvalm på kveldene. Men var på UL i dag, og er 10+0, og alt var bra i magen! Så trenger ikke å ha så mye symptomer selv om man er gravid nei
Mally Skrevet 19. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2009 tusen takk for svar, føler meg litt roligere nå ja skal på UL neste uke så blir spennende å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå