Mammaen til Isak Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 At det finnes folk som syns den er fin, det forstår jeg! Men den er faktisk noe dritt å få av klærne! Særlig mørke klær syns det jo bedre på selvfølgelig. Men feks bunader og dresser, det er en møkkajobb å få de pene igjen!
Gjest sug lut Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Få fløyelen av klærne? Røyter den?
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Ja, det gjør den Sug Lut. Men, ikke om man vasker den så jeg ei som skrev. Nervøs fløyel er laaaangt i fra pent.
Mammaen til Isak Skrevet 18. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2009 Ja faktisk! Henger "duken" ned på sidene av bordet, så er klærne fulle av *et eller annet* ...
Mammaen til Isak Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 Nei jeg mener heller ikke at det er pent, men folk må jo få ha den meningen! Men man burde faktisk tenke over dette før man kjøper den. Tanta mi vasket sin, og ho sa det ikke hjalp så ho heiv den.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Uff. Nei, jeg syns ikke vi skal diskutere om det er pent engang. Den er jo bare redselsfull. Folk bruker den vel fordi de slipper å stryke duker kanskje? Pent er det nemlig ikke.
Gjest sug lut Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Jeg synes det er fint, har bare sett det og ikke sittet ved det.
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Ser du nervøs fløyel på et julebord, kan du regne med at nøttebeholderen er laget av dorullnisse, kinesiske bilder henger på veggen, salongen er kjøpt på krita på Jysk, black design veggstaker med turkise stearinkuler henger på veggen, og en lang stygg grønn plante som henger halveis ved bevissthet over mot venstre... Jada, det er halveis spøk. Men, det koster ikke 100 kr meteren for ikke no`!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Rettelse: 100 kroner for 5!!! meter.
*toppris* Skrevet 18. november 2009 #10 Skrevet 18. november 2009 ville ikke brukt det som duk selv, har kjøpt i rødt til juleverkstedbruk;) men smaken er som baken;)
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2009 #11 Skrevet 18. november 2009 He he he, du er frekkere enn jeg orker være i dag Twintipp. Men assosiasjonen harry sitter løst ja.
Gjest sug lut Skrevet 18. november 2009 #12 Skrevet 18. november 2009 Tja, hva gjør vel det? Noen av mine beste venner er dorullnisser. Om mora mi legger på nervøs fløyel synes jeg faktisk det som teller er at hun gjør det så fint hun vet om for oss når vi kommer.
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. november 2009 #13 Skrevet 18. november 2009 Jada, enig i den altså!! )) Men, kjett å se ut som et juletre når du reiser deg fra bords da.
Mammaen til Isak Skrevet 18. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 18. november 2009 Nå var egentlig ikke hovedpoenget mitt at den er stygg som uvær ) men at den faktisk er på grensa til å ødelegge klær som kommer inntil..
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2009 #15 Skrevet 18. november 2009 he he:) ja ja, men jeg har hatt så mange uforløste og stygge tanker om nervøs fløyel at det bare kom nå... beklager:)
Gjest Skrevet 18. november 2009 #16 Skrevet 18. november 2009 Jeg synes Jysk generelt har mye dritt... (ahh.. det var deilig å få ut litt meningsløs gruff)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 18. november 2009 #17 Skrevet 18. november 2009 åh herregud, når jeg for en gangs skyld greide å holde meg fra å kommentere på den nervøse duken til hun med barnedåp forestående, så sa dere alt jeg egentlig ville si! Amen... knis!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 18. november 2009 #18 Skrevet 18. november 2009 Du mener vel ikke tv-bordene som har et snev av celebral parese, eller kommodene som faktisk faller sammen av et par ullsokker i litt tykkere garn??? Synes ikke vi bør mobbe Jysk altså! De har syngende slips til 20 kroner altså.
meg & to små vampyrer Skrevet 18. november 2009 #19 Skrevet 18. november 2009 Du skjønner det stinker, at det var for mye vaksineprat nå Jeg blei helt matt, vært uten nett pga flytting i snart tre uker, logger meg på og hva ser jeg? Joda, vaksinedebatten står på samme sted som for tre uker siden jo!!! Syke saker som jeg liker å si...
Mammaen til Isak Skrevet 18. november 2009 Forfatter #20 Skrevet 18. november 2009 IKKE PRAT OM VAKSINER i min fløyelstråd!!! ;o) *argh*
Full house Skrevet 19. november 2009 #21 Skrevet 19. november 2009 Hvorfor har dere en trang til å fortelle hvor stygt dette er? Om hun synes det er pent, er da saken grei?
meg & to små vampyrer Skrevet 19. november 2009 #22 Skrevet 19. november 2009 beklager. skal holde meg til fløyel og slike saker
Ksenia & Anjem Skrevet 19. november 2009 #23 Skrevet 19. november 2009 Vi bruke det til dåpen til mini..snudde den opp ned..ble fint
Lea Laus Skrevet 19. november 2009 #24 Skrevet 19. november 2009 Det er godt det er flere av oss. Min svigermor har mast i evigheter om at hun skal klippe av en bit som jeg skal ha på spisestua mi. Mulig jeg er fin på det, men jeg liker en duk som er sydd jeg da.. Og som ikke bare er klippet over på øyemål. Jeg har en nydelig beige linduk der i dag, men jeg måtte jo ha nervøs fløyel må dere skjønne, den er jo mye finere.. Uhhhh....
Mrs. Kaizer Skrevet 19. november 2009 #25 Skrevet 19. november 2009 Jeg forstår det er min dårlige smak som diskuteres her..:-) Jeg synes det er fint å bruke det som duk og ja, jeg slipper å stryke den, noe som jeg hater og ikke er flink til i det hele tatt.. Jeg vasker duken først og da loer den ikke! Jeg synes det er fint og derfor bruker jeg det. Kall meg harry, I don`t care..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå