Gå til innhold

For høy gallesyre verdier, hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde verdier på 14, så gikk de ned til 8, opp til 11 og så ned til 10 igjen..

Tok blodprøve hver mandag på sykehuset sammen med UL og legesamtale.En del oppfølging:)

Nå har jeg sluttet å klø er 39 + 1 nå men legene ville helst at jeg ikke skulle gå over termin. Saken er den at jeg har termin lille julaften og syntes det hadde vært litt for dumt å bli satt igang på termin da jeg mest sannsynelig ville født på selve julaften!

De vet allerede i morgen om jeg bør bli satt igang så da kommer jeg i morgen og rekker ut armen enn på lille julaften!!

Fortsetter under...

Skrevet

Takk. Du fikk dette i 3. tri? Godt å høre at verdiene kan holde seg stabile og forholdsvis lave.

Fikk innkalling fra sykehuset for ekstra kontroll neste uke, så kirurgen som oppdaget dette på meg i forbindelse med komplikasjoner etter blindtarmbetennelse er heldigvis litt mer oppdatert på hvor skummelt dette kan være. Legen har ikke helt peiling på dette, men har fått info fra sykehuset. Jeg føler meg i alle fall noe tryggere nå som føden er på saken;) De har tross alt mer kunnskap og erfaring enn min lege på akkurat dette området.

Skrevet

Alt de vet på føden om deg er bra! Du er nok i trygge hender. Fikk det i tredje semester!

De følger alltid opp kløe og tar det seriøst, men hos noen(eks meg selv) ligger verdiene litt over normalen men verken stiger eller synker veldig.

For håper det holder seg der helt til fødselen;=)

Lykke til!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...