**September2010** Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hei, Jeg er ganske ny i "gamet", sluttet på p-pillen i juni, og tenkte at "det får gå som det går".. Siden det har mensen vært regelmessig, den kommer presis som den skal hver mnd, 14 dager etter eggløsning (jeg kjenner når jeg har eggløsning) Denne måneden er mens 2 dager forsinket. Skulle hatt den på mandag (altså 16), men den har ennå ikke kommet, så jeg lurer naturligvis på om jeg kan være gravid.. Jeg testet negativt nå i kveld, vil ikke teste før jeg går på jobb om morgenen, for jeg vet ikke om jeg hadde klart meg gjennom en hel arbeidsdag viss den ble positiv, tror jeg trenger tid til å "fordøye". Spørsmålet er altså: Hvor viktig er det å teste om morgenen, når er hormon-nivået blitt så høyt at det slår ut på testen hele døgnet? Noen som kan hjelpe?
Ragnis Skrevet 19. november 2009 #2 Skrevet 19. november 2009 Det er fram til ikm-dagen det er viktigst å teste på morgenurin. Prøv igjen i kveld du:) Lykke til!
**September2010** Skrevet 19. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2009 Takk for svar, blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå