Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Pleier da aldri å ha det.... av og til føles brystvortene såre også.... Har aldri kjent det sånn før verken når jeg har vært gravid eller ikke gravid.... Hva ER dette da? ja ja, det er vel bare å smøre seg med en gooood porsjon tålmodighet da.... IKM om en ukes tid. Det rare er at det er mer eller mindre konstante mensmurringer gjennom hele dagen og natten... Uansett; skal til gyn for utredning på mandag, så kasnskje han kan fortelle meg hva dette er....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 oiii så spennende!!! Er jo et godt tegn da!!! Hvordan går det med flyttingen? Har dere flyttet inn enda, eller flytter dere inn litt og litt med tinga? klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Ps snuppa: Håper gyn ser at noe er på gang slik at vi kan gå igjennom dette sv.skapet sammen. Er driiit nervøs og klarer ikke slappe av. livredd for at jeg har hatt en ma allerede pga liiite symptomer. Bortsett fra trøtthet og tisser litt oftere da hehe. stooor klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 18. november 2009 Slapp heeeeelt av vennen! Er for tidlig med masse symptomer ennå Er helt sikker på at symptomene kommer på rekke og rad etterhvert som ukene går. Har du fått time til UL ennå? Ang disse murringene så er dette faktisk helt nytt for meg altså.... synes ikke det er noe godt tegn jeg. Vil ikke ha noen tegn på noe som helst jeg da. Hadde ingen tegn med gutten vår og det gikk jo bra. Hadde masse tegn tidlig med de 3 det har gått galt med i år.... Vi har ikke flyttet ennå nei. Ikke begynt å pakke engang.... Var i huset i dag og kikket med flombelysning og da innså vi at vi må pent nødt til å male stue, kjøkken og 3 soverom i alle fall.... Litt mer enn vi hadde tenkt, men vi får i alle fall litt hjelp med maling i helga samt at svigermor tar gutten vår noen timer på lørdag. Regner med å starte flyttingen om et par-3 uker:) Har du hørt noe ang skilsmissen ennå, eller var det 20. nov? Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Hehehe, ja det er alltid mer enn man tror, det skal være sikkert og visst. Godt dere får litt hjelp da! Jo fått time til ul fredag 4 desember, da skal jeg være rundt 7 uker. Håper virkelig at det ikke er et tomt fosteranlegg der for skal rett til sydama etterpå for å få sydd ut kjolen, hehe. Nei har ikke fått skilsmissen enda. Håper den kommer til fredag, da 20 er det gått ett år. Visst ikke ringer jeg fylket. Løper ned til postkassa hver dag som en unge hehe, men intet brev, bare regninger!!! Murring er et bra tegn, har og brukt å ha litt murring før ikm når jeg er gravid!! krysser alt jeg har. Venter på deg vettu!! og denne gangen skal det gå bra! Nå skal jeg legge meg er heeelt skutt hehe. Skal på hjertekontroll i morgen så håper det går bra!!. Masse lykke til med pakking, maling, flytting, grav+ alt det andre hehe. Krysser alt jeg har for deg snuppa. Ha en god natt. Stooor klem.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 18. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2009 tusen takk for det katta:) Masse lykke til i morgen da i alle fall og så håper jeg du får brevet du venter på Nattakos!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Takk for det, skal ha møte med presten i morgen, litt greit hvis det hadde kommet før det hehe, men typisk når du venter på noe som du må ha som brev, ei lønning osv hvis du virkelig trenger det. Nei da kommer det ikke på tiden... Fikk bestillt bryllupskaka i går, tror den blir veeeldig fin.... Ha en flott dag. stooor klem
-68mamma Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Så spennende da Maddemor !? Det kan absolutt være et bra tegn med murring - særlig hvis du ikke har pleid å ha det :-) Jeg krysser alt jeg har for deg (nå kan jeg jo krysse beina også) og håper du snart joiner katta og meg på 1.trim. Katta - jeg vet så godt hvordan du har det - jeg er skikkelig deppa nå, for det eneste symptomet jeg hadde - ømme bryst - er blitt borte de siste 2 dagene....så nå har jeg rett og slett ikke filla kjennetegn på at jeg er gravid - og det føles helt feil. Imorgen tidlig er det UL og jeg er så redd - og forberedt - på å se en tom fostersekk på skjermen.... Dette var liksom for godt til å være sant - sommerbaby og greier.
ck76 - ny baby i 2010 :) Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Maddemor-synes mensmurringer høres ut som et godt tegn. Når har du IKM. Blir veldig spennende. Nå må vi ha positive tanker jenter! Det er klart dette skal gå bra 68-mamma. Du som har hatt så fin stigning, ingenting som tyder på at dette ikke skal gå veien?? Symptomer kommer og går. Jeg har heller ikke ømme pupper, men hadde det i forrige svangerskap. Jeg krysser fingrene for deg i morgen. Jeg har bestemt meg for å ta UL i uke 12, men det er leenge til. Men etter å ha lest alle mld her inne tør jeg ikke annet før vi offentliggjør! Klem
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. november 2009 ja ja ja, jeg hører hva dere sier jenter, men denne pp har jeg ingen tro på! Føler at jeg ikke har fått renset opp skikkelig etter SA og føler derfor at jeg sikkert må ha en helv.... mensen før jeg begynne rå få trua igjen. Vil ikke kjenne etter tegn i det hele tatt denne gangen, men det murrer jo hele dagen lang og jeg holder på å bli sprø altså..... Sikkert den helv..... mensen som er i vente som er årsaken. unnskyld språket... IKM er torsdag om en uke tror jeg. EL var i alle fall på lørdag og jeg pleier å ha en lutealfase på 12 dager. Men det kan jo hende at ting har klusset seg til også etter SA..... Tok seff en test i forigårs av alle dager (ja jeg VET det var helt tullete) og den var blendahvit, men når jeg stirret ekstra godt på den kunne jeg skimte en skyggestrek (billigstrimmel).... Er jo bare tøysete å holde på sånn vettu. Nei, får nok smøre meg med en goooood porsjon tålmodighet til tenker jeg. Blir vel å brenne av en test mandags morgen før jeg skal til gyn bare sånn for sikkerhets skyld....Men så får jeg pent vente til torsdag med ny test igjen hvis ikke tanta kommer. Ingen symptomer er egentlig bare bra det jenter:) Hadde ingen symptomer med gutten vår, bortsett fra tunge pupper fra 3 dager over IKM og etterhvert var det litt småkvalme av og til, men ikke noe mer. De 3 gangene jeg har vært gravid i år har jeg hatt superømme pupper en liten uke før IKM og helt til det gikk galt og MYE kvalme og brekninger og stikkinger i ligamentene. Tipper det går kjempefint med dere alle 3 jeg:) Håper jo jeg kommer etter rundt nyttår i alle fall:) Katta; det er klart det skal gå fint med UL og sying av kjole og det brevet kommer sikkert dagen etter dere har snakket med presten:) Pleier å være sånn, he he... Men det går fint! Tusen takk for alle koselige svar jenter:) Dere er så gode å ha! Stooooor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #11 Skrevet 19. november 2009 Hei Maddemor!! ringte til fylket nå, så kan hente skilsmissen på mandag JIPPI. Nå er det hjertekontroll som står for tur. Kryss fingre, var ikke 100% bra sist.... kos og klem. Ps hvordan går det med murringene? 68-mamma. masse lykke til med ul- du har en flott stigning så tror ikke du trenger å bekymre deg. Håper alt står bra til. masse klemmer.
Vårbarnet med to små Skrevet 19. november 2009 #12 Skrevet 19. november 2009 De mensmurringene må jo bety noe da Maddemor Krysser alt jeg har for deg. Og satser på å kunne gratulere snart Katta og -68mamma: Jeg har ikke gratulert dere ennå! Gratulerer så mye med spirer. Det syns jeg var så koselig å lese. Det fortjente dere virkelig nå! Håper alt går bra med spirene deres! Katta: Lykke til med kjoleutsying og bryllup. Og som noen andre her har sagt, men som er veldig vanskelig å få til: Nyt dagen til det fulle!!! Den blir over så alt for fort! Jeg husker jeg sto å skulle ta av meg brudekjolen da bryllupet vårt var over. Jeg sto foran speilet og gråt og gråt. Jeg ville ikke ta av meg kjolen, og at dagen skulle være slutt.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. november 2009 Forfatter #13 Skrevet 19. november 2009 Takk for det vårbarnet:) Men vil ikke kjenne noe nå og lure på hva det er egentlig, men men. Får ta det som det kommer. Orker ikke flere skuffelser, så er vel derfor jeg prøver å jenke meg ned så godt jeg kan. Katta, Masse masse lykke til på hjertekontrollen i dag! Og gratulerer med skilsmissen:))))hi hi
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. november 2009 Forfatter #14 Skrevet 19. november 2009 ooops, glemte å svare deg katta; joda murringene er der fortsatt de. Kommer og går hele dagen og brysvortene iser litt eller er litt såre på en måte. også det kommer og går litt..... Møkkakropp! Vil ikke kjenne noe som helst jeg! Blir bare så himla skuffa hver gang....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #15 Skrevet 19. november 2009 PUh heldigvis gikk hjertekontrollen fint, så hjerte er klar for et nytt sv.skap. Skal inn igjen om 4 mnd hvis jeg fortsatt er gravid. med dette supergode apparatet kunne han tom sett om det var noe der inne(utvendig) men han ville ikke pga sjansen for å høre hjertelyd nå er liten og ville ikke gjøre meg mere nervøs. Han sa at det var normalt både med og uten symptomer. men sa at de to prikkene gyn hadde sett forige onsdag var et godt tegn på at det er som det skal, foster og det andre hehe... Maddemor: ikke kjenn for godt etter på symptomene, husk at de er ikke så sterke som sist. jeg har og kjent ising i puppene og brystvorten siden el, men brystene har ikke blitt ømme. Er heeelt normalt. Er nesten sikke på at du får positiv test jeg, og at det denne gangen går bra. legen sa nå hvor viktig det var å tenke positivt., Vi får gjøre det da og følge hverandre fremover sammen uansett hva som skjer. Ha en strålende dag snuppa. Stooor klem Ps alle dere andre som har skrevet så flotte ord til meg i denne tråden: ha en strålende dag. masse klemmer og takk for svar.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 19. november 2009 Forfatter #16 Skrevet 19. november 2009 Så bra at alt gikk fint katta:) Da er det en bekymring mindre:) Jeg kjenner jo ikke etter symptomer heller jeg da katta.... men de er der likevel, men jeg har ikke lyst å kjenne noe om du skjønner.... Vil ikke tenke så mye på testing heller ennå, så får se hva som skjer tenker jeg.... Jeg klarer dessverre ikke å tenke positivt nå. Jeg tenker at denne pp går i dass, men neste pp er jeg der igjen håper jeg:) Skal teste på mandag bare sånn for sikkerhets skyld før gyn-besøket. Er den negativ er det ok, men er det antydning til strek så må jeg jo si det til gyn..... Ja ja, den som lever får se:) Varm og god klem til deg denne hustrige høstdagen!
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #17 Skrevet 19. november 2009 Jeg tror rett og slett det er dette drittværet som gjør oss tussete og gir oss lite mot. jeg tror en uke med deilig sol og mildt og godt vær hadde gjort susen. Håper det blir en strek på deg til mandag!! Stooor og varm klem til deg også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå