MissTaurus Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hei dere! I dag har jeg fått innsatt 2 egg, forhåpentligvis med suksess! Jeg hentet ut hele 14 egg, nok til et helt fotballag + reserver:) Det ble bare en del av disse som delte seg og ble befruktet. Dessverre var ingen egg gode for frys. For håpe at jeg slipper å tenke på ivf noe mer. Jeg er nok en forsiktig optimist. Jeg vet jo at det er mange som sliter. Nå får jeg be til alle guder om at det blir et positivt resultat om 14 dager. Akkurat nå føler jeg meg ganske så gravid; veldig oppblåst. Har også litt smerter noe som ikke er så rart etter at det ble tatt ut såpass mye. Uansett så håper jeg det er verdt alle smertene til slutt:)
Barnedrøm Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Oi så spennende og bra resultat på din 1 IVF :-) 14 egg er jo mange :-) Da er det en del å velge mellom. Nå får du satse på at gulleggene er på plass og blir der 9 mnd :-) - tvillinger kanskje :-) Jeg fikk ut 8 egg på mitt siste forsøk, men da gikk 3 til grunne. Grattis med flott resultat !
bumpi de bump Skrevet 19. november 2009 #3 Skrevet 19. november 2009 Så deilig at alt har gått maks supert, Miss Taurus! Jeg krysser fingrene sammen med deg. Fjorten dager er jo en evighet når man går og venter sånn, men erfaringen viser jo at man kommer gjennom det, he-he. Lykke, lykke til!
Sofia 40 Skrevet 20. november 2009 #4 Skrevet 20. november 2009 Ønsker deg lykke til, Miss Taurus. Håper du blir gravid nå - flott at du fikk ut så mange egg - og at to ble satt inn.
Storkmor? Skrevet 20. november 2009 #5 Skrevet 20. november 2009 Da krysser jeg alt jeg har for deg!! Lykke lykke til
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 21. november 2009 #6 Skrevet 21. november 2009 Så spennende... Krysser alt her oxo:) Masse lykke til videre...
Pollyanna67 Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Høres ut som om du er en fantastisk eggprodusent, Miss Taurus:) Masse lykke til med de to eggene du ruger på. Krysser fingrene for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå