Gå til innhold

Har tatt kontakt med forsikringsselskapet til sønnen min, ang forsikringen jeg tegnet da han ble født, han har fått diagnosen adhd for 1 år siden.....DETTE BØR DERE FÅ MED DERE:

Anbefalte innlegg

Skrevet

først fikk jeg til svar at for å få bruke forsikringen måtte man få innvilget hjelpestønad fra NAV, så jeg søkte og fikk utvidet hjelpestønad sats 2, frem til november 2012, så fikk jeg skademeldingsskjema fra forsikringen og måtte skrive under på fullmakt til innhenting av opplysninger fra BUP og fastlege og PPT, gjorde det og måtte sende inn vedtaket fra NAV ang hjelpestønaden, så fikk jeg brev i posten at jeg fikk 30 000 i året for tilsyn og pleie, altså ville de utbetale meg 115 000 fra januar i fjor til november 2012 og dersom jeg fikk videre hjelpestønad skulle jeg ta kontakt med forsikringen, men jeg fikk kun for maksimalt 5 år til sammen

ville bare opplyse om dette for tror ikke det er så mange som vet at de kan bruke barnefosrikringen sin til dette

håper dette kan være til hjelp for mange

lykke til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilket forsikringsselskap bruker du? Og hva innebærer en hjelpestønad og hvilke kriterier må man oppfylle for å få det?

Skrevet

hi

hvilket selskap har dere forsikring fra?

Skrevet

vi har vesta forsikring

ang hjelpestønad kan du lese om det på nav,no og frambu.no

det er for tiden du bruker utover det som er normalt for et barn på samme alder....kort fortalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...