mirredutt Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Trenger forslag til noe jeg kjapt kan lage til kveldsmat til noen som plutselig dukket opp her. De hjelper til med oppussingen så er nok sikkert sultne om en liten halvtime.
Hikken Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Havregrøt Brød/rundstykker med eggerøre og annet pålegg Pølse og lompe ) Aner ikke, jeg spiser ikke kveldsmat (men nå fikk jeg veldig lyst på havregrøt.. *luske ut på kjøkkenet og lage*)
mirredutt Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 God ide! Blir omelett med masse snadder oppi! Takk for tips
Hormoner i fri flyt :-))) Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Har du frosne rundstykker? Tin og servermed ost og te til eller det du har av annet pålegg :-) Evt ta vanlig brødskiver og kokt egge eller stekt egg. Har du karbonade i frysen lager du karbonadesmørbrød. Evt kan du lage ostesmørbrød. Eller rett og slett smøre brødskiver og servere m det du måtte ha av pålegg i kløleskapet. ALLE synes uansett det er koselig å komme til påsmurt mat på fat!!!!!!! :-))))) Lykke til :-)
Kari K. med to søte små Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 ostesmørbrød? eller pitapizza! matprat har oppskrift:)
Pittamitta Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 fyll langpanna i stekovnen med karbonader.Brun litt løk og tomat,agurk og brød til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå