Petrine C",) Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Den henger slapt nedover, når vi tar i halen viser pus tydlig at det gjør vondt. Når han sitter, ligger halen krøllet rundt han, som vanlig. Tror dere den er brekt? Hva gjør vi?
Kari K. med to søte små Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Koses mye med pus i kveld, og ringer dyrlegen i morgen:)
Pittamitta Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 tror jeg ivertfall hadde ringt dyrlegen ikveld,så fikk ekspertene vurdere om det er tidsnok å komme imorgen tidlig..
Petrine C",) Skrevet 18. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. november 2009 Jeg pratet med svigerfar og spurte han hva vi burde gjøre. Han mente at dyrlegen ikke gjorde noe, og at halen fikset seg selv. Pusen virker ellers helt normal. Jeg og tenkte dyrlege...
moota m storebror&lillebror Skrevet 18. november 2009 #6 Skrevet 18. november 2009 Jeg flirer enda litt når jeg tenker på det for vet ikke hvem som var mest redd, men for 2-3 år siden så klemte storesøster pusen sin hale i stuedøra. Katten hang fast i døra med halen og spant jo som en gal og storesøster ble forskrekket på katten og på mamma som kom løpende. Halen knakk i alle fall, men det var ganske langt ute på tuppen. 10 cm inn eller noe slik. Det leget seg selv, og hvis man får komme nær nok kan man kjenne stedet enda.
Petrine C",) Skrevet 18. november 2009 Forfatter #7 Skrevet 18. november 2009 Stakkar pus og storesøster... Vi aner ikke hva som har skjedd og hvor den evt er knukket. Det har nok skjedd ute. Men hele halen henger ned, gjorde deres og det?
Gøril (210406) Skrevet 18. november 2009 #8 Skrevet 18. november 2009 Hei, pusen vår har knekt halen en gang. Vi var til dyrlegen da hun på 3 dagen lot halen henge helt slapt ned. Der tok dem bilder og konstanterte at halen var knekt. Vi fikk beskjed om å komme tilbake etter noen uker hvis ikke halen ble bedre. Katten leget seg fint og er i fin form i dag. Man kan kjenne kulen hvis man ønsker den dag i dag. Hvis det ikke ordner seg så amputerer dyrlegen halen til katten.. dyrbar erfaring iallefall for oss.. kostet en del for å si det slik, uten at legen gjorde noe som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå