Gå til innhold

I utredningen.. hvilke prøver tok dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser noen har sjekket stoffskifte? tror ikke jeg har det.. føler jeg burde det ;) hva annet sjekket dere ? sånn bortsett fra "eggløsnings prøvene- på- syklus- dag- ditt- og- datt"hiv,hepatitt.. og en på hvor mye testosteron?el noe jeg hadde.. gud, skjønner ikke et plukk.. :)

Lapr? noko anna? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. gynekologen tok bare de prøvene han skulle, celleprøver, div tester, jeg gikk på pergo for å sjekke EL blandt annet før jeg ble henvist til LAP og tok den, og gubben tok sin test..

Tror det var det..

Skrevet

Jeg tok også sånn test hvor de fyllte livmoren med kontrastvæske sor å se om egglederne var åpne, noe de var;-)

Skrevet

Masse blodprøver for å sjekke hormonnivåer, stoffskifte, HIV, hepatitt etc (husker ikke alt nå). Sædprøve fra samboeren. Innvendig UL. Vanlig GU. Undersøkelse av eggledere med kontrastvæske. Laparoskopi. Så henvisning til IVF.

I ettertid har jeg også hatt saltvannsundersøkelse av livmoren og hysteroskopi samt nye blodprøver.

Jeg har vært gjennom det meste pga to klinikker, mange forsøk samt utredning for habituell abort i tillegg til barnløsheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...