Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte en spåtjeneste og fikk til svar at det gikk mot bedre tider og en ny begynnelse. Jeg spurte om barn, og hun sa hun så barn rundt meg og at det var snakk om både mine egne barn og andres barn.

Men da jeg spurte om tid, svarte hun "innen 3 år".

Har noen her inne blitt spådd på samme måte og fått feil info? Altså..blitt gravid tidligere enn de har sagt? Jeg er en av "sliterne" og går nå på Menopur (hormoner) så jeg tar meg sikkert litt nær av dette, og legger mer i det enn det jeg kanskje burde...

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke tenk på det! Det er mye humbug der ute, og uansett om de skulle ha noen evner kan de selvfølgelig ta feil! Jeg ble en gang spådd, på alternativmessa i Oslo, at jeg kom til å treffe mannen i mitt liv, men ikke før om etter et år. Jeg møtte ham en mnd etterpå, nå har vi vært sammen i snart seks år, skal gifte oss og prøver (iherdig) å bli gravide. Ikke gruble!! Selvsagt påvirker hormonene deg. Jeg krysser fingrene for deg:)

Og dessuten, innen 3 år, det betyr jo før tre år er omme, og dessuten, så er du jo gravid i 9 mnd først, og dessuten, kanskje det var samme som spådde meg og vedkommende blander mnd og år.

Skrevet

Jo er mulig... Tusen takk for svar :)

Blir bare litt smårar og "deppa" av detta. La ut en melding inne på spå forumet her inne også bare for å sjekke, men ikke noe svar desverre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...