Gå til innhold

Er gravid igjen etter SA i september..

Mamman til prinsesse Malin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skjønner redselen din, jeg har selv hatt to SAer på rad i år. Har du bestilt legetime? Jeg sier kom deg til spesialist og få UL alt i uke 6, og gå jevnlig får å se hjertet banke helt til du føler at uroen har sluppet mer. Meningen er jo at du skal kunne glede deg over spiren din, og det er ikke så lett når man har mistet før. Men jeg heier på deg, lykke ti!

Hei.. Føler med deg.. Har opplevd lignede selv.. Er 8-9 uker på vei nå. Opplevde en MA i august som ble oppdaget i uke 17, men fosteret hadde sluttet å leve i uke 12.. Så vet hvordan du har det. Jeg forklarte det til legen min å fikk komme på tidlig ultralyd. Fikk se en levende foster for 2 uker siden, ble litt roligere da. Skal tilbake i uke 12 på UL også. Krysser fingrer og tær for at det fortsatt lever.

Husk alt ligger til rette for at det skal gå bra. Tror det er sjeldent å oppleve å miste 2ganger på rad:)

Begynte å blø igjen på tirsdagen og har mistet igjen :( Er kjempelei meg.. har ikke orket å snakke noe om det før nå.. Får håpe alle gode ting er 3, at det sitter neste gang!! Vil bare prøve igjen med en gang.. huff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...