J -76 Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Har tenkt sånn på deg disse dagene, er ikke du rundt IKM? Har du testet mer? Håper formen er bedre! Stor klem J
Musemor med tre søte små Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Jepp, jeg har IKM i disse dager. Har fått masse utrolig svake tester de siste dagene, men idag kom tanta........... Trodde jeg skulle bli veldig lei meg dersom den kom denne gang, men det føles helt greit, liksom. Sikkert fordi jeg har vært litt bekymret for en evt. spire siden jeg har SI denne pp. Over på 10 pp etter MA nå, 13. tilsammen. Har planer om å ta det med ro denne pp (dersom jeg klarer å overtale mannen til det ;-P). Er julebord og slikt, og jeg begynner å bli litt sliten av denne prøvingen. Skal til GU 7/12 så forhåpentligvis begynner jeg med prego i 11. pp, og da ønsker jeg å være litt mindre prøve sliten. Har vært en ny tur hos legen som ikke var glad for at jeg fremdeles var syk og ble sendt videre til A-hus, så der har jeg vært hele dagen idag. Blitt testet for alt mulig rart uten at de fant noe galt, og ble til slutt sendt hjem. Hvordan går det med deg? Du har vel EL rundt disse dager.......... Klem
J -76 Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 Hei igjen! Æsj den tanta `(/&%¤#"%&/!!!!! Jeg venter på tanta, og vet at tanta kommer i løpet av helgen for vi unngikk samleie rundt eggløsning denne ppen. Jeg har blitt så sliten av prøvingen og føler den har tatt for mye fokus og at det har gått litt utover forholdet og selvbilde mitt, følt meg tidvis mislykket og deppa. Jeg er i pause og blir nok i pause til over jul, begynner i ny jobb 1/2 og kommer til å kjøre på for fullt igjen da......... Jeg håper pause + pergo blir det som gjør susen for oss :-) Jeg har tro på pergo, håper det kan hjelpe deg! Lykke til hos gyn og riktig riktig god bedring! Klem
Musemor med tre søte små Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 Tror det blir deilig med en pause mnd, ja. Gleder meg til å bli ferdig med GU. (Gruer meg egentlig til selve undersøkelsen) Lykke til videre
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #6 Skrevet 19. november 2009 Hei vennen. hvordan står det til med deg? er du syk enda?. ble så lei meg da jeg så at tr var kommet. hadde virkelig trua på deg denne mnd. Håper du og J76 sier her neste mnd at nå har testene slått ut. Satser på at desember er mnd deres! Stooor klem
Musemor med tre søte små Skrevet 19. november 2009 #7 Skrevet 19. november 2009 Så søt du er ;-) Denne PP har vært utrolig stressende pga. sykdom og ultra svake tester. Jeg er prøver utslitt. Tenker ikke på denne PP. Gleder meg veldig til å ha en rolig mnd. På en måte var det deilig at tanta kom slik at jeg får slappe av. Så klart jeg ønsker å følge deg inn på 1. tri, mer enn noe annet. Men først slappe av. Hvordan går det forresten med deg????
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Hei vennen. Joda humper og går. Er litt bekymret pga manglende symptomer,menfår håpe de kommer etterhvert og at det er et levende vesen inni der! Skal på ul om 15 dgr. Jeg er her inne på bli gravid. Er kun på besøk på 1-tri foreløpig, iallefall til jeg ser at det går bra på ul. Nå må du slappe godt av og bli frisk igjen. Stooor klem
Musemor med tre søte små Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Hei katta Ikke bekymr deg for mye om manglende symptomer. Det har ikke noe å si. De eneste symptomene jeg hadde når jeg gikk med guttungen var i begynnelsen en uteblitt mens, og etterhvert en voksende mage. Dette skal gå bra ser du. Lykke til på UL. Du kommer til å få se et flott bankende hjerte.... Stor klem
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 19. november 2009 #10 Skrevet 19. november 2009 tusen takk vennen. Du er god du! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå