Gå til innhold

Hvordan går det med uke 50/51 jentene da? :-)

Anbefalte innlegg

Hei jenter;)

Da har jeg i dag innsett at jeg trengte litt sykmelding...er dritsliten, trøtt, utmatta, kvalm, hodepine, svimmel, gråter for ingenting og generellt ganske utafor..Var hos legen i dag, og han tilbø meg full sykmelding, men det ville jeg ikke. Har lyst til å jobbe litt, og føler det er beat for meg. Så sykmeldt 50 % t.o.m 16 desember( uke 51). og i samråd med sjefen min er vi enige om at min arb tid blir 8-12. Det utpå dagen formen blir aller verst, og jeg er totalt gåen da jeg kommer hjem..orker ikke engang middag, så sliten er jeg...og mannen min må kjøre datteren vår på teatertreninger, innebandytreninger og andre aktiviteter, jeg orker ingenting;(...så nå håper jeg at ettermiddagene blir litt bedre framover. Drar hjem 12,(har reisevei kun på 5 min gudselov)legger meg litt og samler krefter til datteren min kommer fra skolen...bedrer sikkert humøret mitt også, for jeg er ikke lett å bo i samme hus som akkurat nå..jaja...trur dette var en fin løsning iallefall...kjenner jeg allerde er tilfreds med avgjørelsen min..;)

Dere da??Hvordan går det?

Jippi!!!I morgen er det sprøytestart!!!!!;) nærmere målet;) Jeg skal gå på Menopur 300 IE.

Ha en fortsatt fin dag, jenter;)

Fortsetter under...

Hei hei :-) Sikkert godt å få redusert arbeidsdagen ja... Håper formen din blir litt bedre, snuppis74 :-) Idag har du sprøytesatart!! Lykke til :-)

Skal på første ul imorgen, jeg:-) Håper eggene er klare nå!! Kjenner godt at det er noe som skjer der nede nå ja! Stikker og river.. Er det noen flere som har vært på ul nå?

Hei og hå!!! Jeg var på ul i dag jeg! Det så fint ut sa de, men det må vokse litt til der inne da. Skal ha uttak på tirsdag (den åttende desember) og innsett torsdagen. Dette blir spennede! Det er faktisk så spennede at jeg begynte å gråte i bilen på vei hjem, hehe :-P Stikker og river ja, litt sånn tungt i magen liksom? (Det er vel derfor vi ikke skal hoppe og sprette så mye ved trening ol.) Etter forrige helg hvor jeg var helt deppa har det heldigvis kommet seg. Nå er jeg bare trøtt, så trøtt..

Et par spørsmål, drikker dere alkohol mens dere går på sprøytene? Hvordan går det med kjæresteforholdet? Jeg slokner to timer før mannen min om kvelden jeg, har gått helt i dvale...orker liksom ingenting. Ellers har vi det kjempefint, og forholdet er blitt (om mulig) enda bedre etter alt dette. Man kommer vel hverandre litt nærmere når man går igjennom dette.

Klem

Jeg var også på ul i dag og det måtte vokse litt mer hos meg også. Skal på ny ul på mandag så det blir nok ikke noe uttak før uka etter. Merker ingenting i magen/underlivet. Jeg hadde et par glass vin sist helt, men ikke noe hæla i taket. Når det gjeld forholdet er det ganske tamt for tida. Jeg går en del og er irritert fordi gubben ikke akkurat er det man kan kalle forståelsefull for tida, men han har sine egne sprøyter å tenke på så han har vel en unnskyldning der.

D blir spennende da, mipmip:-) Jeg drikker ikke noe alkohol når jeg tar sprøyter. De på klinikken sa at det var best å ikke drikke alkohol..

Kjæresteforholdet går greit d ja:-) Men tar sjeldent kveld samtidlig for tiden!! Trøtt ja!!!

Er spent på om det er klart imorgen! skal bort på julebord i hele helgen. Så da har det vært greit å ikke være avhengig av å ha anledning til å sette sprøyter!! En hel helg med gode kolleger uten en dråpe alkohol:-) går vel greit det da...

Annonse

Hei shira;)

Masse lykke til på kontrollen imrg, håper det er mange fine eggposer og at du er klar som et egg(!!hehe) til uka;)Ha en riktig god helg, og kos deg på julebord;)

Jeg setter min første Menopur om 2 timer;)Jippi!!;)

Klemmer til deg fra meg;)

Jeg skal også på julebord i helgen. Tror jeg kjører jeg. Så kan jeg stikke når jeg vil også... ;-) Jeg klarer ikke å sette sprøyter på meg selv, så mannen min skal sette de før julebordet i morgen, blir litt stress, men.. hva gjør man ikke?!? hehe.. :-P

Ha en flott helg, alle sammen!!!!!

Halloen jenter :)

Det går kjempefint med sprøytene, vi var enig om at mannen skulle ta de på meg, men jeg tok de selv. Det var som å stikke i en ost :) Godt jeg har litt underlag.

Skal på julebord i kveld, men jeg kjører. Tenker det er tryggest å unngå alkohol i sprøyte tiden. Samt at da kan jeg kjøre når jeg vil er jo kjeeeempetrøtt for tiden.

Lykke til alle sammen, gleder meg til å høre hvordan det går med dere alle. Er så glad vi har BIM.

Heisann :-)

var på kontroll på fredag.. Ikke helt klare de eggene, nei.. Må vel spraye og stikke litt til... Skal på UL igjen imorgen, så får se da :-)

Hvordan går det med resten?

snuppis74: hvordan går det med sprøytene, og hvordan er formen?

Klem <3

Hei Shira;)

Håper du har har hatt en fin julebordshelg;)

Er på sprøytedag 4 i dag, og det går supert;)Synes ikke det er noe problematisk med sprøytene..ikke gjør det vondt, og ikke synes jeg det er ekkelt å stikke meg selv heller..(gudselov)..litt styr med menopur da, men pytt pytt..;)

Er sliten om dagen...og utrolig glad for at jeg jobber korte dager(kun fra 8-12), det hjelper utrolig å dra hjem og hvile/sove, slik at jeg kan fungere resten av ettermiddagen og kvelden...

Masse lykke til med UL imrg, håper du har mange supre eggposer som er klare for å tømmes snart;)

Jeg skal på UL onsdag..spent...

Ha en fin kveld, shira;) Vi snakkes;)

Annonse

Da var jeg hjemme fra UL på sykehuset :-) Nå er jeg klar :-) Blir uttak på torsdag og innsetting på lørdag :-) SPENNENDE!!! Tror det var 15 eggposer som var store nok. Det er jo bra!!

Lykke til på onsdag snuppis74:-)

Hei shira!!

Så bra!! 15 eggposer????Det var mange!!;);).....Spennende med uttak torsdag,-masse lykke til;)

Men du....har du fått ut mange egg de andre forsøkene dine?

Jeg produserer få egg og ikke av super kvalitet, så jeg er litt nervøs foran dette forsøket, men får håpe det iallefall blir noen!!;)

Ha en fin kveld, shira♥♥♥♥♥♥♥♥

Da har jeg kommet hjem fra 2.UL og skal ha uttak på fredag og innsetting på måndag. Noen som veit hvordan det er med sjukemelding? Jeg leste at jeg fikk sjukemelding i 3 dager, men at en bør ta det med ro etter innsetting også. Dette er veldig vanskelig når jeg har en krevende jobb der en må "være på" hele tida og heile dager.

Hei snuppis74:-)

jeg hadde mange eggposer sist å jeg.. De tok ut 12 fine sist, 10 ble befruktet. Men bare 1 overlevde siste døgnet. Håper å få noen på frys denne gangen!

Krysser fingrene for at du får ut mange egg, jeg ;-)

Ha en fin kveld du også♥♥

Etter en laaang stille periode er jeg back in bussiness!! Har hatt en laaang og ikkje så enkel spray periode som sist gang.. Men nå nermer det seg med storm skritt!! Skal på ultralyd på fredag, så da håper jeg på uttak på tirsdag eller noe!! Håper på en kjempe julegave dette åre her! Ønsker dere alle lykke til!! Måtte de klaffe for oss alle;)

Hei shira;)

Masse lykke til imrg,-håper du får utmange gullegg;) Skal tenke på deg;)

Selve UL gikk bra i dag. I følge legen var det godt med eggposer, men lite modning, så øker dosen med Menopur til 375 IE. Ny kontroll mandag. MEN........fikk svar på en prøve som gjorde at jeg knak helt sammen...mannen min har kromosomfeil!Og det fikk jeg greie på først nå!!!....tenkt å skrive et innlegg senere ikveld...jeg bare gråter og er kjemelei meg akkurat nå......mulig vi avbryter og gir oss med hele IVF karusellen nå....

klem og lykke til imrg, shira;)

Hei:-)

Å herregud for en forferdelig beskjed!! Vet ikke helt hva jeg skal si jeg! Du har jo gått gjennom så mye nå.. har dere tenkt å avbryte? Kromosomfeil? Hva kan skje da? Huff, snuppis74, dette var trist...

Jeg kom akkurat hjem fra uttak nå, temmelig mørbanka! Men gikk da greit :-)

Fikk ut 10 fine egg. Så nå er det bare å krysse fingrene:-)

Stor trøsteklem til deg snuppis74.) Håper du holder meg oppdatert..

Heihei alle sammen. Vi har visst startet et dobbeltløp - det er en tråd for uke 50 også. Jaja.. oppdatering herifra: Fått ut tre egg, tre egg ble befruktet og alle delte seg. Ett egg inn i dag (hurra!), og to på frys. Jeg er skikkelig gira - de siste dagene har vært mildt sagt nervepirrende!!! :-P

Jeg håper at det ordner seg for oss alle til slutt, på en eller annen måte.

Stor klem til dere alle, og en ekstra stor en til Snuppis74.

Hei:-)

Var på uttak igår, fikk ut 10 egg. De ringte idag og fortalte at 7 var modne til å bli befruktet og 4 av de var blitt befruktet:-) Håper de deler seg bra til imorgen! Spent!! Fikk ingen på frys sist, så håper nå!:-)

Åh, shira!!Så gode nyheter!!!H¨åper virkelig at dette går din vei!!Det fortjener du etter det du har vært gjennom;)

Tenker masse på deg;)

Vi holder kontakten;)

Ha en god helg;:)..håper gullegget kommer på plass imrg!!:)

Hei :)

Var på UL i går hadde middels mange egg sa gyn, hva han mener med det vet ikke jeg... Fikk besked å fortsette med 200IE t.o.m søndag + spray. Skal ha egguthenting onsdag. Blir spennende dette jenter, håper vi alle snart kan rope et høyt hurra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...