Gå til innhold

Hvordan går det med uke 50/51 jentene da? :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

tja, humøret svinger veeeeeldig..fort sint og irritert og tar fryktelig lett til tårene;(føler meg egentlig som en tikkende bombe til tider..hmmmm...slitsomt ...ellers også stuptrøtt hele tida..gjeeeeesp;)

Uff, sprayperioden er ikke for pingler!!;)

Heldiggrisene som starter på sprøyter snart..jeg starter 3 desember, og det er 2 laaaaaange uker til;(

Jaja, ha en fin kveld alle sammen;)

Klem ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

shira...beklager, jeg har aldri fått PM før skjønner du..derfor er ikke det et sted jeg sjekker heller hvis du skjønner...men nå vet jo jeg hvordan det fungerer!!Send meg gjerne mer;) kjempekoselig...og igjen takk.....jeg har sendt deg en PM ;)

PS! Bra du etterlyste det , ellers hadde jeg aldri fått lest det;)

Annonse

Hei hei:-) Så bra at alt er klart nå :-) det går bra her, ja.. En del humørsvingninger, men ellers bra ;-) 14 dager til første UL nå :-) jeg husker når jeg venta på mensen da jeg skulle ringe inn den for å komme igang. Da hoppa plutselig mens over 1mnd!! Typisk det da!! Gikk å venta og venta. Men, neida. Venta vel litt for mye :-) men neste mnd kom den på dagen. Rart hvordan psyken kan påvirke syklusen...

Nå nærmer det seg sprøytestart med stormskritt. Skal begynne på onsdag.Merker nervene stiger fram. Jeg er sjeleglad for at jeg har en mann som kan sette sprøytene. Har tidligere prøvd å sette sprøyte på meg selv, men det går bare ikke, får en enorm sperre på akkurat det. Formen er ellers nogenlunde grei. Jeg er ikke til å tøyse med for tida (noe den stakkars mannen min får erfare), men ellers går det greit.

Hvordan står det til med dere andre?

Hallois♥ ♥ ♥ ♥

Jeg er i dag på spraydag 15 og kjenner det på kroppen..;( humørsvigninger så det holder..illsint og så lei meg..huff..slitsomt.. sliten og trøtt..og surrete!! 2 dager på rad har jeg glemt igjen Iphonen min på Rema 1000 ved kassa...er det mulig??gudselov at den ikke har blitt borte♥

Misunner dere som har sprøytestart rett rundt hjørnet..da er man liksom skikkelig igang på en måte;)

uff, da..prøvdleeenge, ikke greit med sprøyteskrekk...,man bra du har en mann som kan hjelpe deg,-.det hadde ikke min mann greid, her er det han som har litt skrekken..Første gangen jeg skulle sette Menopur, skalv jeg og bare gråt og fikk panikk, men greide det til slutt...og etter dette har det gått helt fint...

Masse lykke til..vi snakkes her inne♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Skjønner godt det med sprayen, jeg ble helt spinnvill av den. Gråt og det hele, for ingenting.

Jeg venter og venter på mensen som ikke kommer, typisk! Vært på slaget 28 dager de siste mnd men ikke nå nei. Prøver å tenke på noe annet, kjeeeempelett, så kommer den nok.

Annonse

Heihei!

Joda det går ganske bra. Den siste uka har vært kjip. Mye stress på jobb og denne sprayen å huske på. Vært veldig trett og sliten, men det henger vel sammen med jobben også. Vet ikke om det er spesielt sprayen.. jeg har nok tålt enda mindre før jeg er helt skutt, men ellers ok. Sprøytestart på fredag. Kjempespent. Skal hente på apoteket i morgen. Antar det er mannen som får stikke, men det er nok greit å kunne gjøre det selv også. De skal vel settes på et fast tidspunkt hver dag, og da er det greit å ikke være så avhengig av mannen :-) Men vi får se da, når jeg står der med sprøyta i hånda.. eh.. :-P

Hei, jenter :-)

Begynte med sprøyter igår, jeg. Mannen stakk første gangen, men jeg har tenkt å "lære" meg det selv :-) Kan da vel ikke være så vanskelig? ... hmm....

Ellers går det ganske greit. Har litt humørsvingninger og hetetokter (særlig om natten). Er 1 uke til første UL nå. Håper eggene er klare da :-)

Lykke til jenter :-)

Spennende tid vi går i møte nå ja. Er det noen av dere som vet hva som skjer etter 1 UL? Jeg har ikke fått noen eggløsningssprøyte med de andre medisinene, får jeg den på UL?

Hei prøvdleeeenge :-)

Hvis eggene dine er "klare" på første ul. får du resept på eggløsningssprøyte da. Men hvis de ikke er klare får du en ny time til ul om et par dager.. Jeg tror jeg var på ul 4 ganger sist før eggene var klare!

♥ ♥Hei alle uke 50/51 jentene♥ ♥

Her sprayes det og sprayes, spraya i 3 uker nå, enda enda en tøff sprayuke til før sprøytestart;(...første Menopur med 300 IE settes torsdag 3 desember;) Gleder meg til å komme igang med sprøyter;)

Denne runden med Suprecur er tøff..Jeg har store bivirkninger som hodepine, enorm trøtthet, fryktelig sliten, litt kvalme, fryktelig humør og generellt i dårlig form.. Har ikke vært så ikke de andre 2 rundene...

Hvordan går det med derer andre? Shira da? Du er godt i gang med sprøytene? tenker masse på deg♥ ♥♥ ♥

klem til dere alle søte og tapre jentene her inne fra meg♥ ♥♥ ♥

Hei . ♥ ♥

Huff, det må være tussig å få alle de bivirkningene. Men forhåpentligvis blir det en lykkelig slutt:-) Og da er det verdt det ;-) Men jeg skjønner at du har det tungt for tiden.. Tenker på deg♥ ♥

Her går det egentlig ganske bra :-) Lite bivirkninger av sprayen, og er godt i gang med sprøytene:-) Mannen min har satt sprøytene på meg helt til igår, da satte jeg den selv :-) Var veldig spent på det, men gikk kjempe bra! Det er noe med det å stikke seg selv... Greit å ikke være avhengig av at mannen min må være hjemme når det er sprøytetid.!

Lykke til alle sammen :-)

Klem til deg snuppis74, vi snakkes♥ ♥

Hehei folkens!

Liten oppdatering herifra: Begynte på sprøytene på fredag. Merket lite av sprayen jeg, men jøsses for ei helg det har vært. Har grått nesten hele helga, av alt og ingenting. Søndag var pyton. Helt forferdelig, er så deprimert! Klarer nesten ikke å snakke om barn eller se gravidmager. Sprøytene gjorde virkelig susen... :-P Ellers merker jeg at det kiler/kniper i magen (eggstokkene). Har dere det sånn?? Mannen min setter sprøytene, jeg gruer meg fælt hver gang. Men egentlig er det jo ikke SÅ ille..! Det er vel mest tanken på at det skal settes enn sprøyte..

Klem fra meg

Uff, bivirkninger er ikke til å skimse av. Sjølv merker jeg ingen forskjell fra jeg begynte med sprøyter, føler faktisk at jeg har mindre humørsvingninger nå. Snodig....

2 dager til 1. UL. Kjempespent!!!

Jeg var på første ul i dag, 5 follikler på lik størrelse og flere små, så får håpe de henger med helt til mandag. Håper vi får 4 egg hvertfall *sukk* men noen prionorhøne blir jeg nok aldri. Hvordan går det med dere andre? Jeg ahr ikke merket noe til sprøytene denne gangen, bare litt kvalm først og litt trøtt - men humøret er ok. Er ganske avslappet.

Jeg merker ikke så veldig mye til bivirkningen, litt trøttere enn ellers men det er ikke noe å klage på :) Starter med sprøyter i morgen, gruer meg litt til det. Samtidig er det jo et steg nærmere målet. Skal på UL 10.12 regner med det blir uttak/insett uke 51.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...