LilleBoo Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Skal til Riga om en ukes tid og lurer på om noen har shopping-tips? tenkte først og fremst på utstyr til babyen hvis det er billigere der, men også andre ting.
Plikkert70 Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Hei. Skal selv til riga på fredag og har kikket en del på nettet, det skal vere et stort kjøpesenter med navn Alfa ca 15 min m taxi fra gamlebyen. Der skulle det vel vere muligheter for å finne litt utstyr kan jeg tro. Var selv på ul i dag og skal kikke etter noe rosa søtt noe=) Ellers er det sikkert muligheter for å gå seg på spennende nye butikker, et marked skal vistnok vere rett i utkanten av gamlebyen også, billig hørte jeg. God tur
Annci<3 Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Kan ikke huske jeg kom hjem med noe særlig med klær fra Riga. Nå har ikke jeg verdens beste husk, men tror ikke shopping var det helt store der :/ Men koselig by er det, så kos deg. Kanskje du finner mer enn meg, jeg var vel mest opptatt av det gode ølet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå