Gå til innhold

Har vært på UL i dag....

Anbefalte innlegg

Skrevet

for de som har vært på BIM en stund kjenner kanskje også historien min ang hva som skjedde da jeg var gravid sist....

Pga MA tidligere ,så blir jeg fulgt opp med ul når jeg blir gravid. Sist graviditet så viste det seg på UL i uke 11+3 at jeg hadde ett foster med dødelig navlebrokk.

Får derfor også nøye oppfølging denne gangen pga det. Var hos gynekologen min i dag og lille frø var 18,9 mm og hjertet slo så fint atte. Jeg er 8+5 i dag....noen dager kortere enn jeg trodde selv. Utifra det han så i dag så kan jeg begynne og glede meg over dette, og at oddsen for at frøet har navlebrokk denne gangen også er veldig minimale....så neste ul blir på riksen da de ville følge meg opp i neste graviditet fra uke 11 (er da de kan finne ut av slik brokk).

Så da får jeg prøve og glede meg litt da....selv om jeg fortsatt ikke klarer og slippe jubelen helt løs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hørtes jo veldig oppløftende ut! :-)

Tror du fint kan slappe av, selv om jeg godt kan skjønne at du vegrer deg litt.

Skrevet

Det høres veldig bra ut :) Ønsker deg lykke til videre! Er gull verdt å få tett oppfølging :)

Skrevet

Tusen takk jenter <3

jada, han sa til meg at nå kunne jeg puste litt....så da må jeg jo bare prøve på det da hehe :)

Helt fantastisk og se at det var noe der iallefall, og nå kunne jeg se de små armene og bena også hehe...bittesmå knopper :D

Skrevet

Så bra!!!! denne gangen går det fint vettu!!! klem

Skrevet

så bra nå ble jeg glad! :)

Jeg jubler for deg! :)

Klem

Skrevet

så søte dere er <3 tuusen takk:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...