Daydream Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 Hei alle sammen. Da har jeg vært på UL og alt såg bra ut Var en helt utrolig opplevelse syns jeg!! Jordmora var ikke helt sikker, men det såg ut som det blir en liten jente med termin 14. april
januar-jenta Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 så gøy:) Gratulerer:) Gleder meg til det blir min tur med et lite knøtt i magen og det er på tide å dra på UL:)
patella Skrevet 18. november 2009 #3 Skrevet 18. november 2009 Så moro... det må være så spennende..... det var ditt 3. forsøk ? ble de gravid på de 2 første eller ingen pos. test ? j
Daydream Skrevet 19. november 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2009 Takk Var så artig, kunne ligget enda lengre å sett på nurket!! Var mitt 4. forsøk, ikke noe positiv test på de andre.
MAXlykke *gutt utenfor magen* Skrevet 21. november 2009 #5 Skrevet 21. november 2009 Gratulerer så mye:) er en fantastisk følelse å se nurket på skjermen:)
StineogHilde Skrevet 2. desember 2009 #6 Skrevet 2. desember 2009 Sjønner hva du mener Vi ventet i tre år på dette underet, men nå har vi vært på to UL og sett på våre to små mirakler. Håper vi kanskje kan se kjønn neste fredag, men vi blir jo like lykkelige uansett Håper på å møte nurka rundt april/mai. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå