malin_lotta Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 stikkinger nederst i magen etter el? eller er mere nærmere hun nedentil,hehe. øverst der,og oppover? er ikke på symptomjakt jeg nei,,,,,,,neeeeeida....
Linemor:) GRAVID Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Hei malin_lotta Jeg har hatt stikninger der nede de siste to-tre dagene og jeg har ikm idag. Har aldri hatt det før så jeg vet ikke om det er vanlig ift el. Hvor nærme ikm er du da?
malin_lotta Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 oj spennende. tatt test? hadde el i helga så har ikke kommet lengre enn det. har hatt de stikkningene, og smerter i livmora i dag. tenke for mye på det jeg tror jeg.
Linemor:) GRAVID Skrevet 18. november 2009 #4 Skrevet 18. november 2009 ja, jeg tok en CB Pluss igår morges som var negativ så jeg tør ikke teste idag! Jeg sitter bare og venter på at tanta skal komme og hvis den ikke dukker opp idag skal jeg heller ta en test imorra:)
Plutselig_gravid Skrevet 18. november 2009 #5 Skrevet 18. november 2009 Jeg har sånn i dag. Tror el var i helgen, evt mandag. Men er ikke 100pst sikker. Stikker i livmoren og har sånn trykk nedi magen på en måte. Mer ubehagelig enn vondt. Men stikkingen er vondt da, men det varte bare noen sekunder av gangen. I ca 5-10 min. Aner ikke hva det betyr.
malin_lotta Skrevet 18. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. november 2009 ok...bruker og ha litt sånn når mensen kommer,men skal jo ikke ha den nå. alle symptomer på mensen,men skal ikke ha den før den 1 des. plutelig fådd så mange kviser og uren hud..bruker ikke ha det så ille. lange dager fram til ikm!!! for og evnt prøve på nytt å.
Linemor:) GRAVID Skrevet 18. november 2009 #7 Skrevet 18. november 2009 Jeg har også fått veldig uren hud, fått kviser rundt munnen og det pleier ikke jeg ha. Snodig det her..
malin_lotta Skrevet 18. november 2009 Forfatter #8 Skrevet 18. november 2009 hehe,fått en del rundt munnen jeg og.og oppover kjinnet.er så stygt.men sjyldes det graviditet, gjør det ingenting!
Linemor:) GRAVID Skrevet 18. november 2009 #9 Skrevet 18. november 2009 Hehe sant nok! Uff det har vært lange timer idag, men fortsatt ingen tante Test imorra!
malin_lotta Skrevet 18. november 2009 Forfatter #10 Skrevet 18. november 2009 HÅPER TANTA DI HOLDER SEG LANGT BORTE!!! spent på den testen jeg og,håper du får positiv:) enda leeeenge til jeg kan teste,sukk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå