Bolla:) Skrevet 18. november 2009 #1 Skrevet 18. november 2009 har en helt hard kul under tungen i tannkjøttet liksom...har hatt den der lenge men alltid bare glemt å spørre tannlegen...har alle det eller bare meg?:)hmm..den sitter fast iksom..
Holly❄️ Skrevet 18. november 2009 #2 Skrevet 18. november 2009 Jeg har en sånn langt over framtanna.. nesten helt opp til nesen hvis du skjønner.. hehe.. spurte tannlegen, men han kjente ikke noe, enda jeg selv kjenner den veldig godt. Så snakket jeg med legen min, og hun bestilte røntgen til meg, sånn at vi fikk det ut at verden.. Og det var ikke farlig. Det var en kul der, men det er en utvekst fra beinet visstnok.. er visst veldig vanlig, og ikke noe å tenke på. På en måte litt brusk på beinet da, hvis du skjønner
Bolla:) Skrevet 18. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. november 2009 aha..for jeg kjenner den ikke med fingeren...men bare med tunga...den gjør jo ikke vondt!hmm...er nok samme som du har da tusen takk for svar..for jeg har jo tatt sånn fullt kjevebilde hoss tannlegen..men pga visdomstenna...de burde jo sett om d var noe annet da.. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå